kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* این انقلاب حسینی بیمه نفس‌های خسته و مجاهدت‌های شاگردان عهدبسته با زینب کبری است. آنها واژه‌های کوتاه اما پرآه صبر را عاشقانه هجی کردند.
8122---0917
* از سپاهیان اسلام که مقتدرانه پایگاه تروریست‌های جیره‌خوار آمریکایی را هدف قرار دادند تشکر می‌کنم و به آنها خداقوت می‌گویم.
8823---0918 و نیک‌ملک
* نماینده مجلسی که همنوا با تروریست‌ها و حامیان‌شان به حمله موشکی کشورمان معترض شده است برخلاف امنیت ملی کشور سخن گفته است، لذا برخورد قاطع با چنین نمایندگانی باید صورت پذیرد. عموم مردم واکنش مثبتی به سیلی سپاه بر تروریست‌ها داشتند.
0883---031
* دلیل اینکه هیچ‌کدام از روزنامه‌های مدعی اصلاحات یا بهتر بگویم زنجیره‌ای به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر گروهک تروریستی دموکرات اشاره نکرده‌اند و با سکوت از کنار این خبر مهم گذشتند چیست؟
سوری
* برخلاف حال بد عده‌ای معلوم‌الحال از حمله موشکی سپاه به تجمع تروریست‌ها با هر که از آشنایان صحبت می‌کردم از سیلی موشکی سپاه پاسداران به تروریست‌ها تمجید می‌کردند.
3959---0911
* اوضاع کنونی محصول دستاورد دولت و مجلس پیرو آن است، متعجبم که مسببان این اوضاع به کیهان و نهادهای انقلابی اتهام می‌زنند؟!
3767---0919
* آقای علی مطهری شما منتخب مردم هستید و مشکلات امروز نتیجه تصمیم‌گیری‌های شما و همفکرانتان است. کاش شهامت پذیرفتن اشتباهات را داشتید.
آرانی- آران و بیدگل
* وقتی وندی شرمن با دو قطره اشک ساختگی توانسته دیپلمات‌های تیم هسته‌ای ما را خام کرده و امتیاز بگیرد تصور کنید با لبخند و قدم‌زدن چه کار کرده است.
0049---0911
* چطور برای نقل سخن مقامات کشور یمن که از رسانه‌ها به طور رسمی منتشر شده، کیهان توقیف می‌شود اما برای مسئله امنیت ملی و ایجاد تفرقه بین دو ملت ایران و عراق توسط دو روزنامه شرق و شهروند هیچ خبری از توقیف نیست؟!
1609---0933
* شهرداری تهران در آستانه ماه عزای سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش با نصب بنری با مضمون «زنان چهره شهر را تغییر می‌دهند» و نمایش رنگ‌های مختلف روی رنگ سیاه خط ضربدر زده است تا ضمن مخالفت با حجاب، یک اهانت هم به عزای امام حسین(ع) کرده باشد. باید عزاداران حسینی(ع) به این مخالفان تعظیم شعائر الهی تو دهنی بزنند.
9946---0910 و 7686---0912
* رئیس دولتی که اظهار می‌دارد وزرایش بهترینند لطفا به عملکرد وزیر راه و شهرسازی چه وقتی که در دهه 70 وزیر بود و چه طی این 5 سال اخیر که با رکودی که در مسکن و ساخت‌و‌ساز ایجاد کرد و هزاران نفر را بیکار و باعث رشد نجومی قیمت مسکن شد، بنگرند و حوادث ریلی، جاده‌ای، هوایی و... را ملاحظه کنند و بعد به قضاوت بنشینند! اگر امثال ایشان بهترین هستند وای به حال بدترین‌ها!
نوربخش
* در این دولت یک عده توان و دستاوردهای هسته‌ای را در برجام از بین بردند. تحریم‌ها هم بیشتر شد. این خلاصه عملکرد پنج‌ساله این دولت است.
4613---0919
* حرکت اخلالگران بازار ارز و سکه عمل براندازانه است. دولتی که می‌گفت ارز 4200 به همه درخواست‌کنندگان واردات و مسافران می‌رسد حالا فقط به تماشا نشسته که ارز به قریب 15 هزار تومان رسیده است و متأسفانه گویا خود را به خواب زده است. آیا دستگاههای نظارتی مسئولیتی در این قضایا ندارند؟!
8853---0912
* ناتوانی و ناکارآمدی دولت به جایی رسیده که فلان مسئول دولتی مصاحبه کرده و می‌گوید خودروسازان اجازه کاهش قیمت را نمی‌دهند. آنچه مردم می‌دانند این است که دست دولتی‌ها با این شرکت‌های دولتی در یک کاسه است.
9590---0914
* اعتماد عمومی، بزرگ‌ترین سرمایه نظام است. اگر می‌خواهید این سرمایه حفظ شود، باید دانه‌درشت‌هایی چون حسین فریدون و مهدی جهانگیری‌ها محاکمه و مجازات شوند نه اینکه در جلسات رسمی برصدر بنشینند و دانشگاه را برایشان قرق کنند.
عبدالحسین شاهی
* دولت حقوق ما بازنشستگان را با ریال پرداخت می‌کند ولی خرید که می‌کنیم کالاها با دلار قیمت‌گذاری می‌شوند. با این وضع برای همیشه باید زیرخط فقر دست و پا بزنیم تا لحظه مرگمان برسد.
3648---0913
* باغ‌های اطراف شیراز را در پوشش سفره‌خانه‌های سنتی به محل برپایی انواع ابتذال مثل رقص و... تبدیل کرده‌اند. واقعیت این است که این مراکز در حال نزدیک شدن به مفاسد کاباره‌های رژیم منفور و ملعون پهلوی است. چرا مسئولان بی‌تفاوت شده‌اند؟
8003---0917
* دولت بنا به هر دلیلی جلوی تبادل پول بالای 50 میلیون تومان را گرفته و مردم به پول‌های اینترنتی روی آورده‌اند. اگر پول تلگرام یعنی گرام جای ریال در اقتصاد را بگیرد اقتصاد کشور به طور کل زمین خواهد خورد. دولت و دولتمردان بایداین هشدار را جدی بگیرند و نگذارند چنین اتفاقی بیفتد.
بیگ‌زاده
* اداره ارشاد شهرستان سراب اقدام به برگزاری تورهای مختلط برای جوانان می‌کند، تصاویر این اردوها نشان می‌دهد که معیارهای اخلاقی نادیده گرفته شده است. تداوم چنین تورهایی که مستقیم باور جوانان را نشانه گرفته است نشان از تعمدی بودن چنین اقدامات ضدفرهنگی است.
2842---0936
* چندین روستای هرسین استان کرمانشاه مرتب بدون اعلام قبلی با قطع آب مواجه می‌شوند. چرا؟ حداقل با اعلام قبلی آب را قطع کنید.
9641---0918
* به خاطر عجله خود را به سختی به داخل یک قطار مترو در یکی از ایستگاه‌های خط 7 انداختم دیدم قسمت خانم‌هاست تلاش کردم خود را از مانع وسط بین آقایان و خانم‌ها به قسمت آقایان برسانم نشد. در ایستگاه بعدی پیاده شدم. پس از پیاده شدن مأموری که در کنار مترو قرار داشت دستم را گرفت که چرا وارد واگن خانم‌ها شده‌ای؟ من 60 ساله پس از توضیح دیدم رها نمی‌کند گفتم پس دستبند بزن که فرار نکنم! هر روز باید به خاطر مشاهده صحنه‌های زشت کشف حجاب، ورود خانم‌های جوان هرزه به قسمت آقایان و اختلاط‌های زشت آنها با جنس مخالف شکنجه روحی شویم و شاهد کمترین تذکری از سوی مأموران نیستیم. چرا ماموران وظایف خود را گم کرده‌اند؟
3305---0912
* تکرار زورگیری در کوچه شانزدهم خیابان بیهقی باعث وحشت اهالی هنگام تردد در این کوچه شده است. در طی یک هفته چندین زورگیری اتفاق افتاده است از رئیس پلیس پایتخت خواهش می‌کنم اقدام پیشگیرانه‌ای قبل از وقوع اتفاق دیگری در این منطقه انجام دهند.
5951---021
* رئیس‌جمهور در مجلس بیان کردند که دولت چیزی را گران نکرده ولی قبض برق ما به 250 هزار تومان و آب ما به 50 هزار تومان افزایش یافته است، یعنی رشد پنج‌برابری هنوز قبض گازمان صادر نشده تا رشد آن را هم بنویسم! یعنی یک کارمند بازنشسته با حداقل حقوق، باید 30-40 درصد حقوقش را فقط برای قبوض کنار بگذارد.
3991---0938
* روستای «روکش» از توابع بخش مرکزی قاین فاقد شبکه آبرسانی است! از طریق استانداری، فرمانداری، بخشداری و... پیگیری شد ولی تا به حال بی‌نتیجه بوده است. چرا؟
5255---0915