kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

اجتماع دانشجویان انقلابی خوزستان در تأکید بر مطالبات مردم

دانشجویان انقلابی خوزستان در مطالبه مشکلات مردم از مسئولین قوه قضاییه در مقابل ساختمان دادگستری استان خوزستان اجتماع کردند.
اهواز - خبرنگار کیهان:

در خاتمه این اجتماع بیانیه‌ای توسط دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان قرائت شد. در ابتدای این بیانیه بر وحدت ملت و مسئولین در راستای فائق آمدن بر مشکلات و اجرای کامل عدالت تاکید شد.
همچنین تصریح شد: «لازم است که مسئولین دولتی با تکیه بر توان و استعداد جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم بر معضلات موجود چیره گردند. همچنین برخورد قاطع و سریع قوه قضائیه با عناصر فاسد و مخل در بخش‌های مختلف خصوصا بر هم‌زنندگان ثبات اقتصادی کشور موجب آرامش خاطر مردم و ثبات قدم‌های آنان می‌گردد.»
دانشجویان انقلابی و مطالبه‌گر خوزستانی در قطعنامه پایانی این تجمع اعلام کردند. ما جوانان انقلابی از مسئولین دولتی می‌خواهیم که با نصب‌العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب و با استفاده از نظرات کارشناسان و جوانان متخصص این آب و خاک، اتاق فکرهای دشمنان را ناکام گذارند.»
از ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران و نخبگان می‌خواهیم که با ورود جدی‌تر در کارزار جهاد تبیین توطئه‌های دشمنان در زمینه‌های جنگ روانی و رسانه‌ای را خنثی نمایند.»
دانشجویان در آخر ضمن حمایت قاطع از اقدامات اخیر دستگاه قضایی درجهت مبارزه با مفسدان اقتصادی، از قوه قضاییه خواستند تا با قدرت و سرعت در مسیر احقاق حقوق ملت حرکت کرده و گامی محکم در تحقق عدالت که از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است بردارد.