kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

حمایت ویژه رئیس‌ اتحادیه جهانی از کشتی ایران

رئیس ‌کمیته ملی المپیک کشورمان با لالوویچ رئیس ‌اتحادیه جهانی کشتی و عضو اصلی کمیته بین‌المللی المپیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در لوزان سوئیس انجام شد، سیدرضا صالحی امیری ضمن تاکید بر روابط بسیار خوب کشتی ایران با اتحادیه جهانی گفت: کشتی به عنوان ورزش اول و ملی ایران از توجه و محبوبیت فراوانی بین جامعه به‌خصوص قشر جوان برخوردار است و همگان تصویر بسیار خوبی از رابطه ایران و اتحادیه جهانی کشتی در ذهن دارند که بابت تمام حمایت‌ها از شما تشکر می‌کنم.
وی در ادامه رسول خادم را یکی از متخصص‌ترین و فعال‌ترین مدیران ورزش ایران معرفی کرد و گفت: مردم ورزش‌دوست ایران به این رشته و اتفاقات و حواشی آن شدیدا حساس هستند و از نزدیک اخبار و رویدادهای آن را پیگیری می‌کنند، به همین خاطر نیز درخواست دارم تا از کشتی ایران و علاقمندان بیشمارش حمایتی بیش از پیش به‌عمل آورید.
نناد لالوویچ نیز ضمن خیرمقدم و تقدیر از صالحی‌امیری بابت توجه به این رشته و تشکیل این جلسه اظهارکرد: به‌خوبی از ظرفیت بالای کشتی ایران و همچنین تلاش‌های ارزشمند رسول خادم به‌عنوان رئیس ‌دلسوز و پیگیر فدراسیون ایران آگاه هستم و شک نداشته باشید که از کشتی این کشور به‌عنوان یکی از ارکان اصلی این رشته در جهان حمایت ویژه خواهیم کرد و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
رئیس ‌اتحادیه جهانی کشتی ضمن تاکید بر رعایت جنبش المپیک و حرکت در مسیر این جنبش و منشور، همچون گذشته خواستار همکاری تنگاتنگ و همراهی کمیته ملی المپیک ایران با فدراسیون کشتی و اتحادیه جهانی شد. در پایان این نشست صالحی‌امیری از لالوویچ برای حضور در ایران دعوت به‌عمل آورد.