kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

کی‌روش: مسئولان مانع حملات سیستماتیک به تیم ملی شوند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از مسئولان فوتبالی خواست مانع آنچه حملات سیستماتیک خواند شوند.

کارلوس کی‌روش در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشت: می‌دانم که به صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران نیستم، ولی به عنوان یک مربی وظیفه خود می‌دانم که توجه رئیس ‌فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت‌ رئیسه فدراسیون و مسئولان ورزش را به این مسئله جلب کنم که ما می‌بایست بر حملاتی که به صورت سیستماتیک به سمت تیم ملی انجام می‌شود، نقطه پایانی را بگذاریم.
او در ادامه تاکید کرد: همه مطلع هستیم که در شرایط دشواری نه تنها در تیم ملی بلکه در کشور هستیم و ما به صحبت‌های زشت و تمسخرآمیزی که علیه برخی از بازیکنان مطرح می‌شود، نیازی نداریم و دقیقا در لحظه‌ای که نیاز به اتحاد بیشتر و در کنار هم بودن بیشتری داریم نباید این‌گونه صحبت‌ها و حرف‌ها مطرح بشود.
کی‌روش بیان کرد: مطرح کردن این‌گونه صحبت‌ها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و هدف آن بازیکنان تیم ملی و خود تیم ملی فوتبال است که به هیچ عنوان قابل قبول و دارای وجاهت نیست. چراکه این‌گونه شرایط به این موضوع منتهی می‌شود که ما ریسک و احتمال اینکه بازیکنان بیشتری را از دست بدهیم و تیم ملی لطمه بخورد، بیشتر شده و شرایطی هم که برای بازیکنی مانند سردار آزمون به‌وجود آمده باید حل شود.