kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

توزیع فولاد در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 11 هزار و 500 تن فولاد براساس توافق‌نامه وزارت صنایع و معادن با بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، علی‌رضا تابش، در جلسه‌ای با ستادهای معین بازسازی مناطق زلزله‌زده در استان کرمانشاه به بررسی مسائل و مشکلات مردم این منطقه از جمله گرانی مصالح ساختمانی و افزایش سقف تسهیلات بانکی پرداخت.
وی در این نشست با بیان اینکه برنامه بازسازی زودتر از برنامه زمان‌بندی درحال اجرا است، اظهار داشت: بیش از 12 واحد روستایی تا پایان شهریورماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
وی بیان کرد: 11 هزار و 500 تن فولاد براساس این توافق‌نامه در مناطق زلزله‌زده توزیع می‌شود.
وی درخصوص وام تکمیلی مصوبه هیئت دولت، تصریح کرد: علاوه ‌بر تسهیلاتی که خانوارهای زلزله‌زده در شهر و روستا گرفته‌اند از هفته آینده 5 میلیون تومان بلاعوض و 10 میلیون تومان وام تکمیلی به متقاضیان شهری و 5 میلیون تومان بلاعوض و 5 میلیون تومان وام تکمیلی به متقاضیان روستایی داده می‌شود.
آن‌طور که تابش می‌گوید، ابلاغیه این مصوبه هفته آینده به بانک‌ها داده می‌شود و درخصوص نحوه ارائه این تسهیلات و مبالغ بلاعوض اطلاع‌رسانی می‌شود.
رئیس ‌بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: افرادی که ساخت و ساز آنها به پایان رسیده و زیر سقف زندگی می‌کنند نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.