kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشکده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، عزت‌آفرین بود و در قلب دوستداران انقلاب آرامش و نشاط ایجاد کرد. امیدوارم مسئولان کشور رهنمودهای رهبر عزیز انقلاب اسلامی را سرلوحه امور خود قرار دهند.
5941---0912
* خدا قوت به تمام رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گویم و با تمام وجودم از این فرزندان غیور ایران اسلامی سپاسگزارم که اجازه نمی‌دهند دشمنان امنیت مردم را به خطر بیندازند. سپاه تا به امروز به هر وعده‌ای که داده عمل کرده است. دولت هم می‌تواند با الگوگیری از این نیروی مردمی و ولایتمدار بسیاری از ناکامی‌های خود را جبران کند.
بهنامی و 2298---0919
* خبر مسرت‌بخشی بود: تعدادی از سرکردگان تروریست ضدانقلاب لانه کرده در اربیل عراق، با موشک‌های نقطه‌زن سپاه - که خائنین داخلی آرزوی نبود آنها را دارند - به جهنم واصل شدند. از عزیزان سپاه و ارتش سپاسگزارم. دل ملت با صدای غرش این موشک‌ها به سمت تروریست‌های جنایتکار آرام گرفت.
3152---021 و 9655---0935
* دشمنان خارجی توسط عوامل مزدور داخلی خود برای شکستن مقاومت مردم هر مکری به کار ببرند مکر خداوند بالاتر است. زمستان خواهد رفت و روسیاهی به ذغال می‌ماند.
7215---0915
* عدم اجازه ترخیص کالا از گمرک موجب کمبود، احتکار و گرانی اجناس شده است. باید مشخص شود که نقش دولت در این امر چه بوده است؟ چون تشنه نگه داشتن بازار با وجود حجم انبوه کالاها در گمرک به گرانی و کمبود مصنوعی کالا منجر شده است.
3152---021
* محاکمه و اعدام مفسدان اقتصادی کمترین خواسته مردم است. مردم خواستار تداوم برخورد با مفسدان اقتصادی هستند تا دیگر ترامپ و کاسه‌لیسان داخلی‌اش با وجود چنین حرامخوارانی در کشورمان احساس شادی نکنند.
رحیمی
* نمایندگان فراکسیون امید پاسخ دهندکه طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی برای دولت کدام بار مالی را دارد که درمقابل آن سنگ‌اندازی کردند؟!
9590---0914
* دشمنی‌های آمریکا علیه ایران بدون همکاری عوامل مزدورشان در داخل عملیاتی نخواهد شد. چند تن از نمایندگان مجلس با نطق مغرضانه قبل از دستور خود علیه منافع ملی کشور نشان دادند که حاضرند کفش آمریکایی‌ها را واکس بزنند و به خیال خود زمینه سازش با غرب را فراهم کنند. ولی مطمئن باشند که تودهنی سختی خواهند خورد.
6406---0912
* خانمی که از تریبون مجلس شروط بی‌ربطی برای بهتر شدن اقتصاد کشور مطرح کرده است، ناخواسته یک سرنخ مهم از علت نابسامانی اقتصادی را بیان می‌کند. آیا این گروه اقتصاد کشور و بازار ارز و سکه را گروگان گرفته است که شرط و شروط برای حل آنها می‌گذارد؟! جا دارد دستگاه قضایی و اطلاعاتی این سرنخ را جدی بگیرد!
زرین‌قلمی
* امثال آن خانم و آقای نماینده یاوه‌گو، صدای قشر ضعیف جامعه را که توان تهیه پوشک و شیرخشک ندارند نمی‌شنوند ولی صدای چند فتنه‌گر خودفروخته‌ پادوی دشمن جاده صاف‌کن تحریم‌های دشمن را که به برکت رافت نظام از اعدام آنها صرف‌نظر شد و محترمانه در خانه‌شان تحت کنترل هستند می‌شنوند.
2907---0912
* دشمنان به دنبال بدبین ساختن دو ملت مسلمان ایران و عراق به یکدیگر و بی‌اثر کردن موضوع پربرکت و الفت‌آفرین زیارت قبور مطهر ائمه معصومین در دو کشور و همچنین از اوج انداختن راهپیمایی شورانگیز ده‌ها میلیونی اربعین امام حسین(ع) هستند.
0220---0935
* افزایش قیمت ارز موجب گران شدن هزینه سفر اربعین برای مسافران شده است از مسئولین امر تقاضا دارم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی شرایطی را فراهم آورند تا هزینه‌های این سفر کاهش یابد.
6929---021
* سازمان به اصطلاح حقوق بشر اعدام سه تروریست و قاتل کُرد را محکوم می‌کند ولی از جنایت این تروریست‌ها در قتل مرزبانان کُرد و دیگر مردم مظلوم این خطه سخنی نمی‌گوید.
عباسی
* اگر بنا به وجود ملاحظاتی از سرزنش دولت به دلیل وارد کردن خسارت سنگین به کشور در برجام بگذریم از زدن چوب حراج به ذخایر ارز و طلای کشور توسط مسئولین بانک مرکزی نباید گذشت کرد.
6858---0919
* وقتی مسئولان وعده کنترل بازار و کاهش قیمت ارز و سکه می‌دهند. ولی در عمل اتفاق نمی‌افتد بلکه برعکس با افزایش قیمت مواجه می‌شویم بررسی کنند ببینند مشکل کجاست به قول شاعر:
تو که نوشم نه ای نیشم چرایی؟
تو که مرهم نه‌ ای زخمم چرایی؟
3664---0912
*‌صاحب یک درمانگاه خصوصی در تهران هستم. بنویسید بیش از یک سال است که تامین اجتماعی پول پزشکان ما را نگه‌ داشته و پرداخت نمی‌کند. مجبور به تعطیل کردن درمانگاه هستیم. تو را به خدا دولت به این مشکلات رسیدگی کند همه دارند بیچاره می‌شوند.
0673---0937
* کاش به جای پذیرفتن دعوت پارلمان اروپا، مسئولین مطالبات برجامی مردم ایران اسلامی را از اروپا طلب می‌کردند نه اینکه بر بدعهدی اروپا چشم بپوشند و به آن‌ها چراغ سبز نشان دهند.
8397---0912
* مدعیان کار بلدی در سال 95-6   3/7 میلیارد دلار برای ورود خودروهای لوکس 4درصدی‌ها هزینه کردند ولی دریغ از هزینه کردن 2/6 میلیارد دلار برای نوسازی اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های شهری تهران نتیجه اینکه باید زمستان را با خفگی و آلودگی فراتر از حد تحمل مردم تهران به نظاره نشست!
4070---0918
* دولت چرا با احتکار و افزایش گاه چند برابری قیمت اجناس داخلی مقابله موثری نمی‌کند؟ کاشی، میلگرد، آهن، سیم برق و لامپ و... که از خارج وارد نمی‌شوند؟!
8297----0913 و 2805----0916
* از آقای شمخانی انتظار می‌رفت در بازدید از خودروسازی داخل کشور از مصرف‌کنندگان که بدنه مردم هستند دفاع می‌کرد نه از یک عده مدیران برخوردار و سیر جامعه که به دور از دغدغه مشکلات مردم با آنان برخورد از موضع بالا دارند.
7345----0912
* به آقای رئیس جمهور عرض می‌کنم تا زمانی که رویکرد اقتصادی ایشان تغییر پیدا نکند با جابجایی مسئولین مشکل اقتصادی کشور حل نخواهد شد. شاهدیم که با رفتن سیف و آمدن آقای همتی در بانک مرکزی هیچ اتفاقی نیفتاد و گشایشی بوجود نیامد.
0609---0915
«پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 14»
در پاسخ به مطالب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 97/6/12 به آگاهی می‌رساند: پله برقی یکی از مناسب‌ترین و ایمن‌ترین شیوه تردد عابرین پیاده بخصوص سالمندان جهت عبور و مرور است و مدیریت شهری با تمام قوا در تلاش است تا با استفاده بهینه و افزایش بهره‌برداری از این امکان زمینه رفاه و آسایش شهروندان محترم را هر چه بیشتر فراهم کند.
متأسفانه همانطور که در پیام شهروندی درج شده در تاریخ 97/6/12 روزنامه محترم کیهان عنوان گردیده است مدتی است که پل‌های عابر پیاده مکانیزه واقع در سطح نواحی منطقه 14 تهران به علت عدم رعایت استانداردهای مورد نیاز از سوی پیمانکاران در حفظ ایمنی شهروندان محترم، غیر فعال شده و امید است در هفته آینده و با ارائه ضمانت‌نامه افزایش ایمنی پل‌های مکانیزه از سوی پیمانکاران مربوطه، پل‌ها طبق روال گذشته فعال و آماده بهره‌برداری گردد.
شهرداری منطقه 14 تهران از صبر و همراهی شهروندان در زمان تعمیر و راه‌اندازی مجدد پل‌های مکانیزه این منطقه تشکر و اعلام می‌کند که در راه حفظ ایمنی شهروندان عزیز و فهیم دارالمؤمنین شهر تهران از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.»