kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
جمعیت جانبازان:

جبهه غربی - عبری - عربی در باتلاق ناکامی‌های خود در منطقه گرفتار شده است

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تأکید کرد: گرفتار آمدن جبهه غربی، عبری، عربی در باتلاق ناکامی‌های لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین، فضای سنگینی را در آمریکا علیه سیاست‌های ترامپ شعله‌ور کرده که حتی اعتراض جمهوری‌خواهان را علیه بی‌خردی‌های او به صحنه رسانه‌های بین‌المللی کشانده است.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با مهم و ابتکاری خواندن اجلاس سه‌جانبه تهران با هدف بررسی تحولات سوریه و مبارزه با تروریسم، تحکیم جایگاه جمهوری اسلامی و ارتقای امنیت را از مهم‌ترین نتایج برگزاری این نشست ارزیابی و تاکید کرد: برپایی چنین نشستی یک پدیده نو در ابعاد فراسرزمینی دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.
این جمعیت خاطرنشان کرد: گرفتار آمدن جبهه غربی، عبری، عربی در باتلاق ناکامی‌های لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین، فضای سنگینی را در آمریکا علیه سیاست‌های ترامپ شعله‌ور کرده که حتی اعتراض جمهوری‌خواهان را علیه بی‌خردی‌های او به صحنه رسانه‌های بین‌المللی کشانده است. جمله طلایی و بسیار مهم مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با رئیس‌جمهور روسیه درخصوص بهره‌گیری از نشست سه‌جانبه و امکان مهار آمریکا، افقی جدید و دکترینی نو را پیش‌روی این نشست قرار داد.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی راهپیمایی اربعین را رخدادی بی‌بدیل به لحاظ کثرت جمعیت و عمق معنویت در روزگار ما و در کل پهنه زمین دانست و ابراز داشت: ابعاد عظیم این رخداد نشان می‌دهد مهار کردن آمریکا و هم‌پیمانانش در سایه اتحاد و وحدت کلمه مسلمین امکان‌پذیر است.