kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۹۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
سرتیپ غیب‌پرور:

ذره‌ای تردید در پاسداری از انقلاب اسلامی نداریم

رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین گفت: در پاسداری از انقلاب اسلامی به اندازه ذره‌ای تردید نداریم وما پاسدارها و بسیجیان در کنار مردم هستیم.

به گزارش تسنیم سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور در مراسم آغاز رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در مشهد با بیان اینکه بسیجیان در پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند، اظهار داشت: وی بیان کرد: انقلاب اسلامی مینیاتوری از عاشورای سید‌الشهدا(ع) است.
رئیس‌ سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن همواره تمام قد در برابر انقلاب اسلامی ایستاده و از انجام هرگونه دشمنی کوتاه نیامده است، تصریح کرد: یک فقره از دشمنی‌های دشمن، 8 سال جنگ تحمیلی بود که با دفاع جانانه یک ملت به وسعت یک سرزمین و همه مردم ایران با لبیک به ندای امام (ره) گروه گروه، لشگر لشگر، سرازیر جبهه‌ها شدند.
غیب‌پرور اضافه کرد: روسیاهی از آن دشمنان ماست، دشمن هیچ سودی نبرده است؛ آنها می‌خواستند چهل سالگی انقلاب اتفاق نیفتد اما به برکت اسلام عزیز، چهل سالگی انقلاب اسلامی را می‌بینیم؛ ما عهد کردیم در پاسداری از انقلاب اسلامی مستمر، مقاوم و پایدار باشیم.
وی خطاب به دشمن و فعالیت‌های روزافزون آن افزود: ما را از هجمه اقتصادی نترسانید، معترفیم بعضی از مشکلات اقتصادی مردم، کام همگان را تلخ کرده، ما از سوءمدیریت بعضی از مدیران کشور ناراحت، گلایه‌مند هستیم، از اینکه از توان و ظرفیت فوق‌ا‌لعاده بسیج استفاده نمی‌شود گلایه‌مندیم اما این به معنای یاس و ناامیدی نیست؛ ما در دوران دفاع مقدس و در طول چهل سال اثبات کرده‌ایم پای دین و انقلابمان به فضل خدا خواهیم ایستاد.
رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین با ‌اشاره به رزمایش اقتدار عاشورائیان اظهار داشت: این رزمایش از 9 شهریور در سراسر کشور آغاز شده و تا 29 شهریور تداوم خواهد داشت و همزمان با رزمایش، اعزام 1000 گردان بیت‌المقدس و 7000 گروه جهادی در سراسر کشور در حال اجراست، همچنین در هفته دفاع مقدس تجمع بزرگ بسیجیان را در سراسر کشور که مایه امید و دل بستگی و همگرایی مردمان عزیز هستند، برگزار خواهیم کرد.
رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در تحقق آینده روشن تردیدی نداریم، این دوران سخت است اما می‌گذرد؛ گردنه‌های خطرناکی را  در 40 سال گذشته پشت سر گذاشتیم؛ دورانی بود که گندم در سیلوهای کشور نبود اما جنگ اداره شد و کشور در پناه ایستادگی مدیریت شد. ما آموخته‌ایم هر پیروزی  از دل خطر و تهدید نمایان برمی‌آید؛ دشمن برای ما خط و نشان نکشد، هر قدر تهدید شما بیشتر باشد انگیزه ما برای میل به قله فتح و ظفر بیشتر خواهد شد.