kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
رتبه دوم کنکور گروه ریاضی:

پیشنهاد ۱۰ سکه‌ای یک مؤسسه کنکور برای تبلیغات را رد کردم

رتبه دوم گروه ریاضی آزمون سراسری امسال، با بیان اینکه پیشنهاد ۱۰ سکه برای تبلیغات فقط یک برنامه مؤسسه کنکوری را داشتم، گفت: نمی‌خواستم دروغ بگویم که کسی گمراه شود.

سید محمدصادق کشاورزی، رتبه دوم گروه علوم ریاضی که در انتخاب رشته کنکور، مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب کرده است، درخصوص چگونه درس خواندنش برای کنکور به فارس گفت: بر اساس برنامه مشاور مدرسه و طبق نظر معلمانم درس خواندم؛ اواخر سال 14 ساعت در روز درس می‌خواندم اما اوایلش 3 تا 8 ساعت در روز درس می‌خواندم.
کشاورزی در پاسخ به اینکه آیا در کلاس‌های کنکور مؤسسات آموزشی نیز شرکت کرده است، اظهارداشت: حتی یک جلسه هم از کلاس‌های کنکور استفاده نکردم.
وی درباره اینکه وقتی نتایج کنکور اعلام می‌شود برخی از برترها می‌گویند از هیچ کلاسی استفاده نکردیم اما چند وقت بعد در تبلیغات مؤسسات دیده می‌شوند، گفت:بعد از کنکور دغدغه‌ها تغییر می‌کند و پول هم جزو دغدغه‌ها می‌آید حتی به خود من هم پیشنهاد شد و پیشنهاد 10 سکه برای یک برنامه داشتم، البته چند برنامه دیگر هم بود ولی نمی‌خواستم دروغ بگویم که کسی گمراه شود. البته قصد خراب کردن کسی را ندارم.
نفر دوم کنکور ریاضی درباره تدریس تضمینی، اظهارداشت: قطعاً دروغ است چون نمی‌شود نمره را تضمین کرد.
کشاورزی با انتقاد از کتاب‌های ریاضی دبیرستان، افزود: کتاب‌های زمان ما آشفته بود. از یک مطلب بخش کوچکی آوردند و خود دانش‌آموز و معلم باید پیگیری کند. بیشتر با آشفتگی آن مشکل داشتم.
وی درباره میزان مطالعه‌اش خارج از کتاب درسی گفت: خواندنم فقط از کتاب بود و مابقی آن از تست سؤالات کنکورهای سراسری استفاده می‌کردم.