kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

فاز توسعه اورژانس بیمارستان خوی به بهره‌برداری رسید



 بخش توسعه اورژانس بیمارستان قمر‌بنی‌هاشم خوی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.
رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در آیین بهره‌برداری از این طرح، گفت: حدود 42 میلیارد ریال هزینه برای توسعه اورژانس بیمارستان قمر بنی هاشم خوی صرف شد.
جواد آقازاده با ‌اشاره به اینکه عملیات اجرایی بخش توسعه اورژانس این بیمارستان با 2 هزار و 380 مترمربع زیربنا در سال 1395 آغاز شده بود، ادامه داد: 6 میلیارد ریال از این هزینه صرف خرید تجهیزات شد.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح 45 تخت جدید به بخش اورژانس بیمارستان قمر بنی‌هاشم خوی اضافه شد.
بخش توسعه بیمارستان شهید بهشتی چالدران و مرکز جامع سلامت شهری و روستایی این شهرستان نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.
رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در آیین افتتاح این طرح گفت: توسعه این بیمارستان به میزان 2 هزار و 200 مترمربع حدود 75 میلیارد ریال هزینه داشت.
آقازاده با ‌اشاره به اینکه این بخش با 39 تخت جدید آماده ارائه خدمات به مردم چالدران است، بیان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی این شهرستان نیز در زمینی به مساحت 6 هزار و 200 مترمربع آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی ادامه داد: این مرکز با صرف 25 میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید و 31 هزار نفر از جمعیت منطقه از آن بهره‌مند می‌شوند.
سه طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان شوط با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.