kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

بسیجیان شاهرود اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

اجتماع باشکوه و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان شاهرود در محل حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.



بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش شامل فرهنگیان، بسیج ادارات، دانش‌آموزی، اصناف، طلاب و روحانیون، گردان حضرت ولیعصر(عج) بسطام، کارگری الغدیر، جامعه مهندسین، گردان کربلای شاهرود، گردان 311بیت‌المقدس حوزه ولایت، گردان 310 بیت‌المقدس حوزه حمزه سیدالشهداء، گردان 309 بیت‌المقدس حوزه کربلا بسطام، گردان 308 بیت‌المقدس حوزه نجف‌اشرف، گردان 307 بیت‌المقدس حوزه خاتم‌الانبیاء، گردان306 بیت‌المقدس حوزه علی ابن ابیطالب (ع)، گردان امنیتی امام علی(ع) و گردان سیدالشهداء و بسیج ورزشکاران بودند.
جانشین فرمانده سپاه قائم استان سمنان در این همایش گفت: رزمایش عاشورایی محمد رسول‌الله(ص)2، در یک بازه زمانی 20روزه از 9شهریورماه سالجاری تا 29 شهریورماه در تمامی استانهای کشور اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.سرهنگ منصور شوقانی افزود: این رزمایش در 3 بخش برنامه‌ریزی شده است که بخش اول در قالب رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی در حال برگزاری است که شامل دو پیام؛ بازدارندگی به سران کفر و دشمنان در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد» با حضور یکایک بسیجیان در سراسر میهن اسلامی اجرا می‌شود.
وی افزود: پیام دوم حضور گروه‌های جهادی مجموعه بسیج و اقشار مختلف مردم در مناطقی که نیاز است به هموطنانمان در قالب‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و مسائل مشاوره‌ای کمک شود.
وی گفت: در این طرح بسیجیان به مناطق دور دست و روستاهایی که نیازمند کمک هستند اعزام شده و یا در حاشیه شهر و برنامه‌هایی که در قالب محله‌های اسلامی تعریف شده فعالیت می‌کنند.
جانشین فرمانده سپاه قائم استان سمنان تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش همزمان با هفته دفاع مقدس با تجمع صدها هزار نفری در تهران انجام خواهد شد.