kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
سخنگوی قوه قضائیه:

مردم افراد آلوده به فساد را معرفی کنند

سخنگوی قوه قضائیه گفت: از مردم می‌خواهیم که افراد فاسد و متخلف را که در دستگاه‌های مختلف ممکن است با آنها برخورد داشته باشند، به ما معرفی کنند.

به گزارش میزان، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه نشست مسئولان عالی قضایی گفت: درخصوص پرونده‌های اخیر امیدوار هستیم که بتوانیم با کمک دستگاه‌های نظارتی و با توجه به کمک ضابطین، آنها را مطابق شرع و قانون و در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسانیم.
اژه‌ای افزود: می‌خواهم از مردم یک تقاضا داشته باشم و دو قول هم به مردم بدهم. تقاضای من از مردم این است که افراد آلوده به فساد را به ما معرفی کنند. ما در دهه اول انقلاب با کمک مردم توانستیم در مقابل همه تروریست‌های داخلی و خارجی بایستیم؛ چون خود مردم بودند که تروریست‌ها را معرفی می‌کردند. اکنون هم از مردم می‌خواهیم که افراد فاسد و متخلف را که در دستگاه‌های مختلف ممکن است با آنها برخورد داشته باشند، به ما معرفی کنند؛ البته این کار باید مستند باشد و هر شایعه‌ای را به ما منتقل نکنند.
وی ادامه داد: قولی که به مردم می‌دهم دو چیز است؛ اول اینکه کسانی که اطلاع‌رسانی صحیحی در جهت معرفی مفسدین به ضابطین یا به قوه قضائیه داشته باشند، حتما از آنها حمایت می‌شود و اگر بخواهند که مشخصات آنها محفوظ بماند، حتما نام آنها و مشخصات آنها محفوظ خواهد بود و برای آنها مشکلی پیش نخواهد آمد.
معاون اول قوه فضائیه گفت: قول دومی هم که می‌توانم بدهم این است که قوه قضائیه به فضل پروردگار و با کمک مردم هیچگونه خط قرمزی نخواهد داشت و با تمام توان در مقابل هر نوع فساد و جرمی ایستادگی خواهد کرد و پرونده‌ها را طبق قانون بررسی و احکام را صادر خواهد کرد.