kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۶۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

انتقادات رضازاده به فدراسیون وزنه‌برداری بابت خط زدن کیانوش رستمی

قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: فدراسیون اگر می‌خواست کیانوش رستمی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند باید سه سال پیش این کار را انجام می داد و اکنون خود رئیس فدراسیون باید نسبت به این تصمیم پاسخگو باشد.

حسین رضازاده درباره دعوت نشدن کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات جهانی 2018  اظهار داشت: خود رئیس فدراسیون باید در این مورد صحبت کند چراکه بعد از اوت شدن کیانوش رستمی در بازی‌های آسیایی در مصاحبه‌ای عنوان کرد رستمی همین روند را ادامه می‌دهد اما بعدا او به اردوی تیم ملی دعوت نشد. زمانی که در رکوردگیری تیم ملی هم اوت کرد کادر فنی این نظر را داشت که به بازی‌های آسیایی اعزام نشود اما رئیس فدراسیون گفت باید به بازی‌ها برود و در این مورد بین کادر فنی و فدراسیون درگیری بود.
 او ادامه داد: به نظرم اینکه او را به اردوی تیم ملی دعوت نکردند، کار درستی نیست سه، چهار سال او را دعوت کردند و به مسابقات اعزامش کردند خب مسابقات جهانی هم می فرستادند دیگر چه فرقی می‌کرد؟ اگر می‌خواستند او را به اردوی تیم ملی دعوت نکنند باید این کار را سه سال پیش انجام می‌دادند نه الان. چون الان دیگر زیاد تاثیری ندارد. در کل رئیس فدراسیون  و کادرفنی باید نسبت به این مسئله پاسخگو باشند چرا که آنها در جریان جزییات هستند.