kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۶۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

میزبانی از خانواده ناظر داوری فوتسال در هتلی مجلل به جای دادن سوغاتی!

یکی از باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال به جای روش‌های مرسوم سوغاتی دادن، روش جدیدی برای تحت تاثیر قرار دادن مسئولان برگزاری مسابقه در پیش گرفته است.

میزبانی از داوران و مسئولان برگزاری مسابقات در لیگ برتر فوتسال همیشه حاشیه‌ساز بوده و برخی تیم‌ها در سال‌های اخیر سعی داشتند با هدیه دادن گز، زعفران و باقلوا، کام داوران را شیرین کرده تا کام‌شان بعد از به صدا در آمدن سوت بازی شیرین باشد.
اما این‌بار در لیگ برتر فوتسال یکی از تیم‌ها دست به ابتکار جالبی زد و از ناظر داوری مسابقه دعوت کرد تا یک روز قبل از بازی به همراه خانواده‌اش در یکی از هتل‌های مجلل شهر، اقامت داشته باشد. این‌ در حالی است که ناظر فدراسیون و داوران در هتلی دیگر مستقر شدند.
یک منبع آگاه در این زمینه به خبرگزاری ایسنا گفت: باشگاهی که چنین برنامه‌ای برای ناظر داوری تدارک دیده بود، دوست داشت داوری مسابقه به نفع آن‌ها باشد اما داورها واقعا سالم بودند و هیچ سوتی به ضرر تیم مقابل زده نشد. البته آقای ناظر داوری از جایگاه ویژه مدام به داوران تذکر می‌داد که باید فلان بازیکن از تیم مقابل اخراج شود. درحالی که این کار کاملا غیرقانونی بود و ناظر داوری حق ندارد در جریان بازی با داوران صحبت کرده و در تصمیمات آن‌ها دخالت کند.