kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

امام جمعه بابل بر برخورد قاطع با اعضای متخلف شورای شهر تأکید کرد

امام جمعه بابل گفت: رسوایی‌های اخیر در شورای شهر مانند دملی بود که سر باز کرد. از دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی تقاضا دارم که به سخت‌ترین نحو با این افراد برخورد شود.
بابل- خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام حسن روحانی افزود: این صحنه یکدفعه بوجود نیامد و برخی از افراد رذل درون شورا از مدتها قبل این اقدام‌ها را انجام می‌دادند و چشمانی ناظر این صحنه‌ها نبودند. وی اظهار داشت: از ماه‌های قبل در تریبون نماز جمعه گلایه کردم و به من توصیه کردند که نگویم اما من دهان خود را نبستم. بوی مشمئز رشوه‌ها و خیانت‌های آن را بارها به مسئولان تذکر دادم. روحانی گفت این مورد فقط مربوط به این شهر نیست. به بهانه تعامل به راحتی از این فسادها چشم‌پوشی می‌کردند و این امر موجب ناراحتی خانواده شهدا شد و آنها با چشمانی گریان به من مراجعه کردند و گفتند بچه‌های ما چه می‌شوند که این افراد مسئول و متولی امور جامعه شدند.
امام جمعه بابل افزود: این افراد رذل در شورای شهر با همکاری برخی از افراد در بیرون، دام پهن کردند و زنی را به فحشا کشاندند. پول‌های کلانی برای حذف فیلم‌های غیر اخلاقی خود رشوه دادند و این خفت‌بار است که جانورهایی این چنین در این شهر نفوذ کنند. از دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی تقاضا دارم به سخت‌ترین نحو با این افراد برخورد شود.