kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

۷ سال حبس در انتظار تهدیدکننده پسر ترامپ!

شخصی که سال گذشته میلادی برای «دونالد ترامپ جونیور» یک نامه تهدیدآمیز ارسال کرده بود، به هفت سال حبس محکوم شد.

به گزارش رویترز، دادستان‌های فدرال بوستون آمریکا روز جمعه اعلام کردند: «دانیل فریسیلو»، یک مرد اهل ماساچوست به 13 فقره جرم خود مبنی بر ارسال نامه و بسته‎های تهدیدآمیز شامل پودر مشکوک به مقامات سرشناس از جمله پسر دونالد ترامپ، رئیس‎جمهور آمریکا اذعان کرد.
این جوان 25 ساله به دلیل ارسال نامه‎های تهدیدآمیز به خانه «دونالد ترامپ‎جونیور» در منهتن نیویورک، سال گذشته میلادی بازداشت و هم اکنون به هفت سال حبس محکوم شد. در این نامه نوشته شده بود: تو آنچه را که سزاوارش هستی می‎بینی.
این نامه که بوسیله ونسا ترامپ، همسر دونالد ترامپ جونیور باز شد، حاوی پودر سفید مشکوکی بود. ونسا پس از باز کردن نامه با پلیس تماس گرفت و به دلیل سرفه به بیمارستان منتقل شد. پس از بررسی‎های پلیس مشخص شد که این ماده سمی نبوده و فقط آرد ذرت بوده است.
گزارش‎ها حاکی از آن است که این شخص نامه‏‎های مشابهی را هم برای مقامات سرشناس دموکرات و جمهوریخواه آمریکایی دیگر ارسال کرده است. بررسی دادستان‎های فدرال نشان داد که دانیل فریسیلو در سال 2016 در دوره رقابت‌های انتخاباتی هم یک بسته حاوی پودر سفید مشکوک برای اریک ترامپ، پسر دیگر دونالد ترامپ ارسال کرده بود.
فریسیلو روز گذشته تأکید کرد که به 13 فقره جرم خود در ارتباط با ارسال نامه‎‏های تهدیدآمیز اقرار خواهد کرد. وی در مارس سال گذشته میلادی زمانی که عازم محل کارش بود به خاطر ارسال این نامه تهدیدآمیز بازداشت شد.