kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۰۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

پیکر هادی شمخانی در اهواز تشییع شد

پیکر مرحوم مهندس هادی شمخانی برادر دبیر شورای عالی امنیت ملی دیروز در اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.



به گزارش ایرنا در سالروز شهادت پنجمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام محمدباقر(ع) ودر مراسمی که دیروز در محل مصلای مهدیه اهواز برگزارشد پس از اقامه نماز بر پیکر مرحوم هادی شمخانی توسط آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز،پیکر وی به سمت بهشت آباد اهواز تشییع شد.
در این مراسم که با حضورجمع کثیری از مردم استان خوزستان و شیوخ و سران عشایر عرب و مسئولان استان برگزار شد، پیکر شمخانی از محل مصلای مهدیه اهواز به سمت بهشت‌آباد تشییع ودر جوار مزار برادران شهیدش محمد و حمید شمخانی در بهشت‌آباد اهواز آرام گرفت.
مهندس هادی شمخانی متولد 1331 که از کارشناسان برجسته و متخصص در صنایع نفت بود، عمر بابرکتش را در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مسیر اعتلای صنعت‌نفت کشور صرف کرد و در واپسین ساعات روز پنجشنبه 25 مردادماه مصادف با چهارم ذی‌الحجه به جوار رحمت الهی پر گشود.
بنا بر گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، براساس خواست و تاکید دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی عموم بزرگوارانی که علاقه‌مند به بیان تسلیت به ایشان می‌باشند با قرائت فاتحه و صلوات برای آمرزش این فقید سعید و علو درجات شهدای دفاع مقدس و مدافعین معزز حرم اهل بیت(ع) دعا نمایند و از صدور آگهی تسلیت، اهدای تاج گل و مواردی از این دست جداً خودداری کنند.