kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۰۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
با حضور سردار‌اشتری برگزار شد

آئین نکوداشت آزاده شهید سرتیپ «امان اللهی» و تجلیل از 14 آزاده سرافراز ناجا

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه آزادگان با استقامت و ایثار باعث سربلندی کشور شدند و غرور و افتخار آفریدند، گفت: شهدا با خداوند معامله کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین‌اشتری در آیین نکوداشت آزاده شهید سرتیپ دوم «محمود امان اللهی» و تجلیل از 14 آزاده سرافراز ناجا اظهار داشت: آزادگان افتخار و غرورآفرینی کردند و شایسته است عزیزانی که امروز لباس سبز خدمت در نیروی انتظامی را بر تن دارند حتما زندگی آزادگان و ایثارگران را مطالعه کنند.
اشتری با تأکید بر لزوم الگوگیری از سیره و منش شهدا، ایثارگران و آزادگان، خاطر نشان کرد: در این آیین تجلیل یاد و خاطره شهید بزرگوار محمود امان اللهی را گرامی داشتیم. این شهید بزرگوار هم در ارتش، سپاه و هم در نیروی انتظامی خدمت کرد. وی جانباز، آزاده، مداح، سخنران، قاری قرآن و معلم اخلاق بود و علاوه‌بر اینها به مشکلات مردم رسیدگی می‌کرد و همسری نمونه و پدری خوب بود.
وی با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کردند و باید راه آنها را ادامه دهیم، افزود: برگزاری چنین مراسماتی در واقع برای ارتقاء روحیه خودمان است تا با روحیه جهادی عزم مان را برای خدمت بیشتر به مردم جذب کنیم.
تقدیم 13 هزار شهید، 20 هزار جانباز و 2 هزار آزاده ناجا به نظام
فرمانده ناجا در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی این افتخار را دارد که بیش از 13 هزار شهید، 20 هزار جانباز و دو هزار آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: همزمان با برگزاری این آیین تجلیل در ستاد فرماندهی، مراسم‌های دیگری در سراسر کشور برای تجلیل از آزادگان و خانواده شهدای آزاده برگزار می‌شود.
سردار‌اشتری تأکید کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به طور جدی تقویت کنیم و در این زمینه موسسه حفظ نشر و آثار دفاع مقدس در نیروی انتظامی به جمع‌آوری خاطرات رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا اقدام می‌کند.
ناجا در برخورد با احتکار به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند
وی در پاسخ به سؤالی درخصوص برخورد نیروی انتظامی با کسانی که اقدام به احتکار کالا می‌کنند، عنوان کرد: نیروی انتظامی در این زمینه به وظیفه خود عمل می‌کند.
فرمانده ناجا درخصوص انتشار خبر مفقودی 6 کودک پاکستانی، اظهار داشت: این خبر
صحت ندارد.