kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۹۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
عضو شورای شهر بندرعباس:

برخی پیمانکاران شهرداری بندرعباس وظایف خود را انجام نمی‌دهند




بندرعباس- خبرنگار کیهان:
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه نقد منصفانه سبب پویایی جامعه است گفت: خبرنگاران به عنوان سوپاپ اطمینان جهت جلوگیری از تبدیل شدن مسایل اجتماعی به تهدید و بحران عمل می‌کنند.
پرویز سالاری بیان داشت: دشمن همیشه به دنبال این است که مسایل اجتماعی را تبدیل به بحران‌های امنیتی کند که در این زمینه خبرنگاران با نقدهای منصفانه خود و هشدارهایی که می‌دهند در جهت ارتقای آگاهی‌بخشی جامعه حرکت می‌کنند که متاسفانه پیوسته مورد بی‌مهری و کم‌لطفی نیز قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی خبرنگاران مورد تطمیع مدیران فرصت‌طلب قرار می‌گیرند افزود: خبرنگار متعهد در راستای مقابله با اشرافی‌گری به‌ویژه فساد اداری و فساد مدیران که گاهاً منجر به برکناری آن مدیران شده است پرده برمی‌دارند.
وی از دستگاه قضایی خواست برای محاکمه مدیران خائن، طاغوتی و محتکران هیچ بهانه‌ای نداشته باشد و قاطعانه اقدام کند. عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: در این مقطع زمانی، برخی مدیران برای کار نکردن و فرافکنی بهترین فرصت را پیدا کردند و با این بهانه که بودجه نداریم و تحریم هستیم از بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با دادن دو تذکر به شهردار و تسلیت درگذشت پاکبان مصطفی ارجمندی گفت: در مرداد ماه سال گذشته یکی از پاکبانان شهر در هنگام انجام وظیفه جان باخت؛ چندین بار در این خصوص تذکر دادیم که سلامت کارگران برای ما مهم است بعد کار. که در این راستا پیمانکاران، مدیران شهرداری و سازمان خدمات شهری را موظف به برگزاری کلاس‌های آموزش حرفه‌ای کردیم تا شاهد از دست دادن نیروهای خدوم شهر نباشیم، اما متاسفانه امسال نیز شاهد این سانحه دلخراش بودیم. سالاری ادامه داد: تذکر دوم در خصوص بیمه کارگران است که برخی پیمانکاران از انجام این وظیفه شانه خالی می‌کنند که از شهردار می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کند. وی در پایان همچنین از نداشتن علایم رانندگی و رانندگی و عدم مناسب‌سازی برخی معابر و خیابان‌های شهر انتقاد کرد و گفت: قرار بود در شهر بندرعباس سرمایه‌گذاری شود نه اینکه کانکس‌ها مانند قارچ در شهر سبز شوند.