kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
خجسته:

هیئت نظارت بر نمایندگان اتهامات مطرح شده در استیضاح ربیعی را بررسی کند

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت نظارت بر نمایندگان باید اتهامات مطرح شده در جلسه استیضاح وزیر کار را بررسی و نتیجه‌‌ را به مردم اعلام کند.

امیر خجسته نماینده همدان در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به مسائل مطرح شده در برابر استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز چهارشنبه هفته گذشته گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید اتهامات مطرح شده در این جلسه را بررسی و نتیجه را به مردم اعلام کند.
وی افزود: باید در جریان سؤال و استیضاح و تعامل با قوای دیگر آبروی افراد حفظ و مسائل اخلاقی نیز رعایت شود.
نماینده مردم همدان اظهار داشت: من در جریان نطقم در جریان استیضاح با وجود اینکه از یکسری پرونده‌ها اطلاع داشتم اما هیچ ‌اشاره‌ای به این پرونده‌ها نداشتم چراکه معتقدم باید در این باره مراقبت کرد و معتقدم باید مطالبی مطرح شود که در شأن مجلس باشد.
خجسته خاطرنشان کرد: ما نباید هیچ‌گاه آبروی افراد را در معرض خطر قرار دهیم و نباید حرف‌هایی مطرح شود که تحریف‌‌کننده این مسائل باشد و هر دو طرف یعنی مجلس و دولت باید این مسائل را رعایت کنند چراکه برای هر دو طرف خوب نیست این مسائل مطرح شود. وی در پایان گفت: ما اینگونه رفتارها را نمی‌پذیریم و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید این موضوعات را پیگیری و آن را تعیین و تکلیف کنند.