kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

اخبار کوتاه از فوتبال

جدایی قطعی عزیزی و بازگشت کعبی به سپیدرود
سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت پس از توافق با مالک این باشگاه از سپیدرود رشت جدا شد.خداداد عزیزی پس از جلسه‌ای که با محمد نوین، مالک باشگاه داشت به صورت رسمی از سپیدرود رشت جدا شد.قرار بر این شده است که او و کادر فنی‌اش ۳۰ درصد از مبلغ کل قرارداد خود را دریافت کنند.تا انتخاب سرمربی جدید، سهیل حق شناس، تمرینات و دیدارهای سپیدرود را زیر نظر خواهد داشت.
همچنین باشگاه سپیدرود از حسین کعبی خواست تا در تمرینات این تیم شرکت کند.حسین کعبی چند روز پیش توسط خداداد عزیزی از این تیم کنار گذاشته شد اما با جدایی سرمربی سرخپوشان شهر رشت کعبی می‌تواند در تمرینات این تیم شرکت کند.کیومرث بیات با نامه‌ای که دیروز در اختیار سرپرست سپیدرود قرار داده از حسین کعبی خواست تا در تمرینات شرکت کند.در این نامه از رفتار کادر فنی سابق با حسین کعبی عذر‌خواهی شده است.
اعلام زمان مراحل مسابقاتی جام حذفی فصل ۹۸-۹۷
کمیته مسابقات سازمان لبگ فوتبال ایران زمان برگزاری مراحل مسابقات جام حذفی را اعلام کرد. سعید فتاحی درباره زمان‌بندی جام‌حذفی فوتبال ایران اظهار کرد: مسابقات ‌جام حذفی فوتبال ایران در فصل ۹۸-۹۷ همانند مسابقات فصل پیش برای هر مرحله مسابقاتی قرعه‌کشی ‌می‌شود که مرحله اول این رقابت‌ها روز ۲۳ مرداد۹۷ برگزار می‌شود. ‌ وی افزود: رقابت‌های مرحله دوم در روز سوم و چهارم شهریور ماه ۹۷ با حضور تیم‌های صعود کرده از مرحله ‌اول، قهرمان استان‌ها و تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار می‌شود و مرحله سوم این ‌مسابقات با حضور تیم‌های صعود‌کننده از مرحله دوم و تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول در تاریخ ‌۱۰ و ۱۱ شهریور ماه ۹۷ برگزار می‌گردد. ‌مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در پایان گفت: همان‌گونه که از قبل در تقویم مسابقات لیگ برتر اعلام شده بود مرحله بعدی این ‌رقابت‌ها در روز ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه ۹۷ با حضور ۱۶ تیم صعود‌کننده از مرحله سوم و ۱۶ تیم حاضر در ‌مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود و قرعه کشی این مرحله در روز دوشنبه۱۲ شهریور۹۷ انجام خواهد شد. ‌
قشقایی لیگ یکی شد
تیم فوتبال قشقایی با خرید امتیاز تیم برق جدید شیراز به جای این تیم در لیگ یک حاضر می‌شود. با تایید کمیسیون ماده پنج، انتقال امتیاز تیم فوتبال برق جدید شیراز به قشقایی شیراز انجام شد تا از این پس تیم قشقایی در لیگ دسته یک حضور داشته باشد. مدارک این انتقال امتیاز قرار است به سازمان لیگ ارسال شود تا قشقایی به جای برق جدید شیراز در هفته نخست لیگ یک مقابل مس رفسنجان حاضر شود.
پورعلی گنجی سومین بازیکن ایرانی ترابزون اسپور
سایت‌های ترکیه‌ای از قطعی شدن پیوستن مرتضی پورعلی گنجی به تیم ترابزون اسپور خبر دادند. به‌ گزارش پایگاه اینترنتی Fanatik، پیوستن مرتضی پورعلی گنجی به تیم ترابزون اسپور قطعی شده است. این مدافع 26 ساله با مسئولان باشگاه جلسه موفقیت آمیزی داشته است و همه چیز قطعی و نهایی شده است و تنها اعلام رسمی باشگاه ترابزون اسپور باقی‌ مانده است.مرتضی پورعلی گنجی در روزهای گذشته وارد استانبول شد و مذاکرات موفقیت آمیزی هم با تیم ترابزون اسپور داشت تا بعد از وحید امیری و مجید حسینی تبدیل به سومین بازیکن ایرانی این تیم شود.بعد از مشخص شدن وضعیت مرتضی پورعلی گنجی اکنون تنها وضعیت رامین رضاییان نامشخص است که در جام جهانی 2018 روسیه برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به میدان رفت ولی هنوز مقصد نهایی او مشخص نشده است. رضاییان از تیم اوستنده بلژیک جدا شده است ولی هنوز تیم بعدی خودش را معرفی نکرده است.
پیکه از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد
مدافع اسپانیایی اعلام کرد دیگر با پیراهن تیم ملی به میدان نخواهد کرد. جرارد پیکه در این خصوص گفت: تیم ملی؟ با لوییس انریکه (سرمربی لاروخا) در این باره صحبت کردم و به او گفتم که تصمیم خود را پیش از این گرفته‌ام و نظرم را تغییر نخواهم داد. پیکه پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کرده بود این بازی‌ها آخرین حضورش با پیراهن تیم ملی در میادین خواهد بود.