kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

عارف: عملکرد دولت نباید بی‌انگیزگی را به جامعه القا کند(خبر ویژه)

رئیس فراکسیون امید گفت عملکرد دولتمردان نباید بی‌انگیزگی را به جامعه القاء کند.

محمدرضا عارف گفته است: همه دلسوزان نظام به‌خصوص اصلاح‌طلبان وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید برای عبور از شرایط فعلی کشور، مردم و مسئولین در کنار هم باشند چراکه تجربه ثابت کرده است هرگاه به مردم اعتماد کردیم می‌توانیم از سخت‌ترین گردنه‌ها هم عبور کنیم.
وی با بیان اینکه شرط همراهی مردم با مسئولین صادق بودن با مردم است، تصریح کرد: نباید به مردم وعده‌هایی داد که امکان تحقق آن حداقل در کوتاه‌مدت وجود ندارد، اگر با مردم صادق باشیم همانند دوران دفاع مقدس همراهی مردم را خواهیم داشت و از این سرمایه اجتماعی لایزال می‌توانیم حداکثر بهره را ببریم.
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: عملکرد دولتمردان نباید به‌گونه‌ای باشد که بی‌انگیزگی را به جامعه القاء کند. وی افزود: اصلاح‌طلبان در روی کار آمدن دولت آقای روحانی سهیم بودند و نقش اساسی داشتند و برای موفقیت دولت تلاش می‌کنند. هر چند گلایه‌های جدی از نادیده گرفتن مدیران برجسته اصلاح‌طلب در استان‌ها وجود دارد.
عارف همچنین با اشاره به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، گفت: مایه تاسف است که عده‌ای در داخل جبهه اصلاحات با برخی اظهارنظرها تنها مسیر متلاشی کردن انسجام را دنبال می‌کنند.