kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
سردبیر کیهان بچه‌ها:

ایجاد روحیه خودباوری مهم‌ترین دستاورد «مدرسه جهادی خواندن» است(اخبار ادبی و هنری)

دومین دوره طرح «مدرسه جهادی خواندن» در منطقه بشاگرد، به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با حضور جمعی از استادان و فعالان فرهنگی شناخته شده کشور به منظور کشف، شناسایی و هدایت استعدادهای بالقوه در این منطقه، تیر ماه سال جاری برگزار شد.

علی دانشور، سردبیر مجله «کیهان بچه‌ها» که به عنوان مربی در دومین «مدرسه جهادی خواندن» در منطقه بشاگرد حضور داشت، درباره این طرح گفت:طی برگزاری این کلاس‌ها، با استعدادهای بسیار خوبی روبه‌رو شدم که حتی برخی از آثار تصویرسازی این کلاس را برای انتشار در مجله کیهان بچه‌ها، با خود به تهران آوردم که این اتفاق می‌تواند سکوی پرشی برای این بچه‌های با استعداد باشد.
وی ایجاد روحیه خودباوری را مهم‌ترین دستاورد برگزاری این کلاس‌ها دانست و گفت: طبیعتا فعالیت‌های صورت گرفته از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و حضور بنده و سایر استادان در منطقه بشاگرد، تنها برای برگزاری چند کلاس نقاشی نبوده است؛ برگزاری کلاس نقاشی تنها یک بهانه بود. بهانه‌ای بود تا استعدادهای ناب و بکر این منطقه فرصت دیده شدن پیدا کنند و به خودباوری برسند و می‌توانم بگویم که ایجاد روحیه خود باوری مهم‌ترین دستاورد این طرح جهادی بوده است.
سردبیر مجله کیهان بچه‌ها تأکید کرد: همراهی چند روزه مربیان مجرب در مدرسه جهادی خواندن با کودکان مناطق محروم، اگرچه ممکن است استمرار نداشته باشد، اما قطعا تأثیر خود را در آینده این کودکان خواهد گذاشت و آموخته‌های آنها در این مدرسه جهادی برای همیشه در صندوقچه ذهن آنها باقی خواهد ماند.