kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

کیانوش رستمی: دوست نداشتم رقیب سهراب مرادی شوم

قهرمان وزنه‌برداری المپیک و جهان گفت: هدفم این است که بعد از رکوردشکنی در دسته ۸۵ کیلوگرم در وزن جدید هم رکورد بزنم تا در ۲ وزن رکورددار دنیا باشم.

کیانوش رستمی در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشت: این روزها با تمام قدرت تمریناتم را انجام می‌دهم. البته حتما می‌دانید که وزنم را عوض کردم چون دیگر در المپیک دسته ۸۵ کیلوگرم نیست. اوزان المپیکی ۸۱ و ۹۶ کیلوگرم است و من هم چون نمی‌توانستم وزنم را کم کنم، مجبور شدم به یک دسته بالاتر بروم. بهترین راه هم این بود که یک وزن بالا بروم چون حس کردم بدنم در این وزن جواب می‌دهد.
وی افزود: من دوست نداشتم با سهراب مرادی در یک وزن باشم. به هر حال سهراب هم یک قهرمان بزرگ و برای من عزیز است. به هر حال رقابت است و سعی می‌کنم در وزن جدید هم بتوانم دل مردم را شاد کنم.
رستمی ادامه داد: شک نکنید که من برای موفقیت ایران چیزی کم نمی‌گذارم. حتی می‌خواهم از قبل هم موفقیت‌های بیشتری کسب کنم و رکوردهای قشنگی را به جا بگذارم. هدفم این است که بعد از رکوردشکنی در دسته ۸۵ کیلوگرم در وزن جدید هم رکورد بزنم تا در ۲ وزن رکورددار دنیا باشم. هنوز ۲ سال تا المپیک زمان باقی مانده و می‌توانم با تمرینات خوب به هدفم برسم.