kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲

صعود والیبال ایران به نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌های آسیا

تیم‌ والیبال ایران با پیروزی قاطع برابر ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام‌ کنفدراسیون‌های آسیا راه یافت.

در ادامه رقابت‌های والیبال جام کنفدراسیون‌ها که به میزبانی چین‌تایپه در حال برگزاری است، دیروز و از مرحله یک چهارم نهایی تیم‌ ‌ملی والیبال ایران که با هدایت بهروز عطایی و با ترکیب تیم‌ جوانان در این مسابقات حاضر شده توانست برابر ویتنام با نتیجه‌ سه بر صفر به برتری دست یابد و گام‌ به مرحله نیمه نهایی بگذارد.
والیبالیست‌های ایران ست‌های بازی را با امتیاز‌های ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۴ و ۲۵-۱۹ به سود خود تمام کردند و باید فردا (دوشنبه) برای صعود به فینال به مصاف قزاقستان بروند.
عطایی: ویتنام تهدیدی برای والیبال ایران نبود
بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال ایران پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل ویتنام، اظهار کرد: بازی سختی نداشتیم. البته ویتنام دیروز بازی خوبی مقابل تایلند برگزار کرده بود اما چون در مرحله حذفی قرار داشتیم از ابتدا کار را با فشار بالا شروع کردیم و بازیکنان هم عملکرد خیلی خوبی داشتند.
وی افزود: ویتنام یک تیم معمولی بود و اگر چه با تیم اصلی بزرگسالان خود در این رقابت‌ها شرکت کرده است ، نمی‌تواند تهدیدی برای والیبال ایران باشد.عطایی در ادامه‌ بیان‌ کرد: در کل زمان بازی بر جریان مسابقه حاکم بودیم و خیلی راحت به پیروزی رسیدیم.وی درباره مسابقه بعدی ایران در مرحله نیمه ‌نهایی، خاطر نشان کرد: در بازی بعدی به مصاف قزاقستان می‌رویم که از تیم‌های خوب این دوره هستند و با تیم‌های اصلی خود که قرار است در بازی‌های آسیایی هم به میدان بروند، در این رقابت‌ها هم شرکت کرده‌اند.عطایی گفت‌: تیم‌های قطر، تایلند، ویتنام، چین تایپه و قزاقستان با تیم اصلی بزرگسالان خود در AVC کاپ شرکت کرده‌اند و تجربه بالاتری نسبت به تیم ما دارند.