kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* 16 مرداد که آغاز تحریم‌های جدید شیطان بزرگ علیه کشورمان بود ارز و سکه به پایین‌ترین حد خود طی این چند هفته رسید. معلوم شد عده‌ای رانت‌خوار و مفسد داخلی بازار را مهندسی می‌کنند و مشکل از خارج نیست! دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی قضایی به داد ملت برسند!
0700---0901 و 3949---0912
* فشار همه‌جانبه ناشی از تحریم و بی‌تدبیری مسئولان و غربگراها، ایمان امت مومن و ولایتمدار و پایبندی‌شان به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی را ذره‌ای متزلزل و خدشه‌دار نخواهد کرد، بلکه با توکل و تمسک به خداوند عزیز و مقتدر و توسل به حضرات معصومین(ع) عزمشان را برای عزت و سربلندی خود و میهن اسلامی بیش از پیش جزم خواهند کرد و صبر و استقامت را سرلوحه خود قرار خواهند داد.
6263---0938
* مهم‌ترین ویژگی شیطان غیرقابل اعتماد بودن است که حرف و قول خود را زیر پا می‌گذارد. وانگهی با توجه به تجربه برجام و بدعهدی او، به قول رئیس‌جمهورمان مگر کسی دیوانه باشد بخواهد دوباره با آمریکایی‌ها مذاکره کند. ولی نمی‌دانم چرا با عده‌ای خودفروخته، غربزده هر از چندگاهی، سخن از مذاکره با شیطان را به میان می‌کشند!
5240---0911
* رئیس‌جمهور محترم در مصاحبه زنده تلویزیونی به گونه‌ای صحبت کردند که به جای پاسخگویی به مشکلاتی که دولت ایشان به وجود آورده، به طرح سؤال می‌پرداختند! گویا از افزایش سه برابری قیمت‌ها در بازار بی‌اطلاع‌اند و خرد شدن استخوان قشر مستضعف را نمی‌شنوند! ایشان دربرابر بیش از 80 میلیون ایرانی اظهار می‌دارد امسال 90هزار فرصت شغلی بوجود آورده‌اند! از ایشان دعوت می‌کنم سری به 40 کیلومتری پایتخت (عباس‌آباد و علی‌آباد) بزنند و از نزدیک از کارخانه‌هایی که فقط امسال تعطیل شدند بازدید کنند؟! واقعا مردم را چه فرض کرده‌اند؟ چطور می‌گویند کارخانه‌ای تعطیل نشده است؟!
یک هم‌وطن از ورامین
* سخنان رئیس‌جمهور به گونه‌ای بود که گویی از فشارهای اقتصادی خردکننده اخیر هیچ اطلاعی ندارند! البته طبیعی است برای افراد دارای زندگی‌های بسیار مرفه اینکه چگونه بسیاری از مردم با حقوق یک و دو میلیونی با چند دانش‌آموز، دانشجو، بچه‌های دم بخت و ... با این‌ گرانی‌های افسارگسیخته سر می‌کنند، قابل لمس و درک نیست.
1713---0915
* درحالی که کشور شدیداً نیاز به اشتغال دارد، رئیس‌جمهور در تبلیغات انتخاباتی 96 وعده ایجاد سایت کاریابی به جای اشتغال دادند که همان هم اتفاق نیفتاد! ای کاش در مصاحبه تلویزیونی به خاطر کارنامه خالی دولت، حداقل از مردم عذرخواهی می‌کردند.
5530---0936
* آقای روحانی! احساس شما از تعهد و وظیفه‌تان به عنوان یک رئیس‌جمهور چیست، با این حال و روز مردم که با سوگند جلاله قول حل 100 روزه مشکلاتشان بوجود آمد و حالا مردم را به این وضعیت نشانده‌ای و دلار 3 هزار تومانی را به 11  هزار تومان رساندی و بعد می‌خواهی به 8 هزار تومان راضی‌شان کنی؟
2909---0912
* اظهارات تلویزیونی اخیر رئیس‌جمهور از صدا و سیما هیچ‌گونه سنخیتی با وضعیت به هم ریخته اقتصاد کشور و مردم نداشت.
امیری - کرمانشاه
* حقوق ماهانه‌ام نهصد هزار تومان است! مدرسه دولتی بابت حق ثبت‌نام فرزندم ششصد هزار تومان از من گرفت. رئیس‌جمهور محترم! شما به جای من باشید چه کار می‌کنید؟! این نیاز به همه‌پرسی دارد یا به تدبیر؟!
5485---0912
* مسئولان وزارت بهداشت اظهار می‌دارند هیچ مشکل دارویی در کشور وجود ندارد. من 4-5 سال است دو داروی کانادایی- فرانسوی را برای آرتروز مصرف می‌کنم ولی چند روزی است که بسیاری از داروخانه‌های شبانه‌روزی را در این سن 64 سالگی خود زیر پا گذاشته‌ام و پیدا نکرده‌ام! چرا؟!
لطیفی
* چطور دولت از یک طرف اظهار می‌دارد وظیفه دولت فقط تنظیم روابط است نه پروژه‌های عمرانی، از طرفی اصرار دارد مساجد را هم در کنترل خود بگیرد! این تناقض‌ها بسیار معنی‌دار است.
8853---0912
* معاون وزیر نیرو در کیهان 97/5/16 صفحه4 که گفته، حق انشعاب فاضلاب در تهران یک میلیون تومان است. ولی ما در تابستان سال 96 برای هر واحد دو میلیون و نهصد هزار تومان پول پرداخت کردیم! پیدا کنید صداقت را!
امیری- تهران
* از پیام‌های مکرر و بی‌حاصل صفحه مجازی جناب ظریف خطاب به دولتمردان شیطان بزرگ متشکرم! فقط لطفا یک بار هم از تریبون رسمی آنها را مورد عتاب و خطاب قرار دهند!
1214---0937
* خودروهای یک میلیاردی پورشه خارجی سوار می‌شوند. آن وقت می‌خواهند شعار حمایت از کالای ایرانی را نیز تحقق بخشند و مشکلات اقتصادی مردم را که خود درست کرده‌اند حل کنند! خود را فریب ندهیم، مشکل تیمی که مرتب می‌بازد در سرمربی است نه چند بازیکن.
5240---0911
* چرا کسی با نمایندگان متخلف و پرحاشیه (صادقی- مطهری) که وقت مجلس را در این برهه مهم انقلاب تلف کرده و به حاشیه‌ها می‌پردازند، برخورد نمی‌کند؟ در این وضعیت جنگ اقتصادی، نمایندگان مجلس باید خط‌شکن و در خط مقدم باشند نه در جبهه دشمن؟! اینها که خودشان مصلحت کشورشان را تشخیص نمی‌دهند. پس قوه قضائیه زودتر با اقدام قانونی مانع مشکل‌سازی بیشترشان شود.
 قاسمی- تهران و 0597---0913
* آقای روحانی مردم منتظر عمل دولت به اقتصاد مقاومتی و اتکا به توان داخلی کشور و حمایت‌های دولت از تولیدکننده داخلی هستند. آحاد فهیم این ملت اگر ببینند دروازه واردات همچنان به روی کالاهای مشابه داخلی و قاچاق کالا باز است، دولت را هرگز نخواهند بخشید.
مهاجری- آلمان
* زمانی که تخم‌مرغ گران شد و شانه‌ای 12 هزار تومان فروخته شد عنوان کردند بیماری دلیل افزایش قیمت تخم‌مرغ بوده است و به زودی حل می‌شود. بیماری رفع شد ولی قیمت همان 12 هزار تومان باقی ماند! اما توجیه امروز مسئولان در مورد تخم‌مرغ شانه‌ای 25 هزار تومان آن هم در فصل تابستان که معمولا قیمت تخم‌مرغ روندی کاهشی باید داشته باشد، چیست؟
3152---021
* در این وضعیت دست و پنجه نرم کردن مردم با گرانی افسارگسیخته متاسفانه سازمان آب منطقه دهقان ویلای استان البرز با ارائه قبوض آب با قیمت‌های سرسام‌آور و چندین برابر قیمت آب مصرفی، موجب دامن زدن به نارضایتی مردم گردیده و در پاسخ اعتراضات مشترکان برای تصحیح ارقام قبوض، درخواست‌های عجیب و غیرقانونی نظیر نصب اجباری تانکر آب، پمپ و غیره می‌نماید که این امر موجب استرس و ناراحتی مشترکان گردیده است. از مسئولان امر درخواست تسریع در رسیدگی داریم.
جمعی از ساکنان دهقان ویلای استان البرز
* بهمن سال گذشته ثبت‌نام خودرو کرده‌ام و قرار بود خرداد 97 تحویل بدهند. اما خبری نشد تا اینکه دیروز به بنده پیام دادند به شرکت مراجعه کنم. به جای تحویل خودرو به بنده فرم انصراف را برای امضا داده‌اند! این بی‌حرمتی به شهروندان توسط خودروساز داخلی را قوه قضاییه باید پیگیری کند.
5209---021
* چرا در اغلب ایستگاه‌های مترو آبسردکن وجود ندارد و مسافران ناچارند گرما و تشنگی را با هم تحمل کنند. نصب یک آبسردکن نیاز به بودجه‌ای کلان ندارد و ثواب این حرکت هم برای بانیان آن زیاد خواهد بود.
2703---021
* برای رفتن به مترو چیتگر از میدان آزادی به غیر از خط مترو، متاسفانه نه خط تاکسیرانی وجود دارد و نه خط اتوبوس شرکت واحد، چرا؟ از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
طاهری فرد و نظری
پاسخ روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاریخ 97/4/26، با عنوان «انتقاد مسافران از خط سه‌راه ضرابخانه- سوهانک» اعلام می‌دارد: طبق بررسی بعمل آمده در خط 215 (سوهانک- سه راه ضرابخانه) تعداد 7 دستگاه اتوبوس شاغل بوده که طبق برنامه زمان‌بندی و بر اساس میزان تقاضای سفر، هر 25 دقیقه اقدام به سرویس‌رسانی می‌نمایند و با توجه به کاهش استقبال شهروندان از خط مذکور، امکان کاهش سرفاصله زمانبندی خط مذکور میسر نمی‌باشد.
لذا در جهت رفاه حال شهروندان و تکریم ارباب رجوع، به عوامل مربوطه در خصوص نظارت بر اجرای برنامه زمانبندی و سرویس‌رسانی مطلوب، تذکر داده شد.»