kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح:

هدف ترامپ از پیشنهاد مذاکره تفرقه‌افکنی در جامعه است

سردار شکارچی هدف از پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران را تفرقه افکنی در کشور دانست و تأکید کرد: آمریکا به دنبال نابودی اسلام است و اگر قرار باشد مذاکرات جواب بدهد، باید قید اسلام را بزنیم تا آمریکا راضی شود.

به گزارش رسا، سردار ابوالفضل شکارچی ظهر پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران استان قم که از سوی سپاه علی بن ابیطالب(ع) این استان در تالار نخلستان برگزار شد اظهار داشت: به رخ کشیدن قدرت جمهوری اسلامی کاری با اهمیت بوده و می‌توان گفت به مراتب مهم‌تر از خود جنگ تلقی می‌شود؛ این کار سخت را خبرنگاران انجام دادند و حتی در این راه شهید، جانباز و قطع نخاعی اهدا کردند.
وی با بیان این که دشمنان جمهوری اسلامی در همه حوزه‌های جنگ سخت با شکست مواجه شده‌اند، تأکید کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران هم اکنون زبانزد همه کشورها است و بدون شک نزدیک است زمانی که ما به اوج قله اقتدار برسیم و دشمن نیز سقوط کرده و نابود شود.
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح به حوزه جنگ نرم اشاره کرد و ابراز داشت: در حوزه جنگ نرم عمق کار خبرنگاران و اصحاب رسانه بیشتر از دوره جنگ سخت است؛ یکی از ترفند‌های دشمن این است که نقطه‌های اقتدار جمهوری اسلامی را وارونه جلوه داده، حق را ناحق کرده و حتی نقاط ضعف خود را به صورت نقاط قوت بنمایاند.
سردار شکارچی با بیان این که خبرنگاران سرباز خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند، مطرح کرد: رسانه‌های امروزی باید متصف به صفاتی همچون درک سیاسی، درک انقلابی، مسئولیت پذیری، عمق نگری، اندیشه مندی، تحلیل‌گری و مواردی از این دست باشند تا بتوانند در حوزه جنگ نرم اثرگذار واقع شوند.
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح به بحث مذاکره پیشنهادی ترامپ بعد از موضع‌گیری انقلابی مسئولان نظام جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد: منظور ترامپ از این کار آن بود که مردم را با حاکمیت رو به رو کرده و میان آن‌ها تفرقه بیاندازد تا هدف خود را پیش ببرد.
وی با تأکید بر این که ما در منطقه به دنبال تأمین امنیت هستیم و نمی‌خواهیم سرزمین‌ها را تصرف کنیم، ابراز کرد: همه توطئه‌های آمریکا برای این است که اسلام را از بین ببرد و گواه بر این مطلب آن است که آمریکا وارد منطقه شده و با توطئه‌های گوناگون در حال از بین بردن مسلمانان است و در این راستا به هم‌پیمانان خود در منطقه هیچ آسیبی وارد نمی‌کند.