kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹

هالیوود هم ستاره ترامپ را پاک کرد!(اخبار ادبی و هنری)

پس از اینکه ستاره دونالد ترامپ در پیاده‌روی خیابان مشهور «Walk of Fame» دوبار توسط مردم شکسته شد، بالاخره شورای شهر «وست هالیوود» روز دوشنبه ۶ اوت به اتفاق آراء با حذف ستارۀ دونالد ترامپ از این خیابان موافقت کرد.


شورای یاد شده اظهار داشته که این تصمیم به دلایل مختلفی از جمله موضع رئیس‌جمهوری آمریکا دربارۀ تغییرات آب و هوایی، رفتار و نگرش او نسبت به زنان و دستور او برای جدا کردن فرزندان از خانواده‌های مهاجر در مرز مکزیک گرفته شده است. لازم به ذکر است در خیابان «Walk of Fame» تقریبا برای اغلب هنرپیشه‌ها و بازیگران و مجریان معروف هالیوود، ستاره‌ای درنظر گرفته شده که در کف پیاده‌روی این خیابان نصب گردیده است. ستارۀ دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۷ میلادی در این پیاده‌رو نصب شد؛ یعنی زمانی که این میلیاردر آمریکایی با شرکت در برنامۀ «The Apprentice» به یک چهرۀ مشهور تلویزیونی تبدیل شد.
پیش از این نیز درخواست‌های مشابهی برای حذف ستاره‌های افرادی همچون «بیل کازبی» و «کوین اسپیسی» به‌دلیل رسوایی آزار جنسی آنها شده بود که هردوی این درخواست‌ها رد شد! اما گویا وضعیت رئیس‌جمهوری آمریکا نزد مردم و حتی موسسات اداری و شوراهای مردمی این کشور وخیم‌تر از متجاوزان و متعرضان جنسی است!!