kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۴۱۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

مسئولان اصفهان توانایی دانشجویان جهاد دانشگاهی را هنوز باور ندارند!

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: ظرفیت‌های لازم برای بازگرداندن آب (عملیاتی کردن آب‌های ژرف) اصفهان را داریم و اگر حمایت شویم حاضریم با هزینه خودمان آن را اجرا کنیم.
 اصفهان- خبرنگار کیهان:

مرتضی تیموری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: جهاد دانشگاهی اصفهان سه سال است که در مبحث آب وارد شده و کمیته‌ای تحت عنوان (کمیته آب جهاد دانشگاهی) تشکیل داده است که در آن کمیته، ماموریت مطالعه بر روی آب‌های ژرف به جهاد دانشگاهی واحد صنعتی سپرده شده است.
وی ادامه داد: ما با مطالعه و بررسی مقاله‌های بین‌المللی توانستیم به نتایج خوبی در مطالعات آب‌‌های ژرف برسیم و آمادگی خود را برای عملیاتی کردن آب‌‌های ژرف اعلام کنیم و این عملیات را در خراسان جنوبی آغاز کرده‌ایم.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان افزود: در اصفهان نیز ظرفیت این را داریم که وجود آب را بررسی کنیم سپس حجم و کیفیت آب را  تخمین بزنیم و در پایان نقاط بهینه برای حفاری را انتخاب کنیم.
وی با بیان اینکه تمام ظرفیت‌ها برای عملیاتی کردن آب‌‌های ژرف بومی است، گفت: تجهیزات برای این کار وارداتی است اما نیروی داخلی ظرفیت اجرایی کردن این کار را دارندو پیشنهاد دادیم با هزینه خودمان این کار را عملیاتی کنیم اما استاندار جوابی به ما نداد و ما منتظر جواب ایشان هستیم این در حالی است که هنوز مسئولان استان توانایی دانشجویان محقق این دانشگاه را باور ندارند.