kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

صدور مجوز حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار پاراآسیایی در جاکارتا

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: ثبت‌نام نهایی کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا روز شنبه ۲۰ مرداد در جاکارتا انجام می‌شود و مجوز حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار در بازی‌های پاراآسیایی صادر خواهد شد.

هادی رضایی اظهار داشت: برای ثبت‌نام نهایی کاروان ورزشی ایران جهت حضور در بازی‌های پاراآسیایی روز جمعه ۱۹ مرداد به جاکارتا می‌روم و اسامی کل کاروان اعزامی اعم از ورزشکار، مربی، سرمربی،‌ سرپرست و همراهان اعزامی به این بازی‌ها روز سه شنبه ۲۳ مرداد از طریق سایت کمیته ملی پاراالمپیک اعلام خواهد شد.
وی گفت: در بازی‌های پاراآسیایی در ۱۳ رشته والیبال نشسته (زنان و مردان) بسکتبال با ویلچر (زنان و مردان) شطرنج زنان و مردان (نابینایان) دو میدانی زنان و مردان، گلبال (زنان و مردان) تیراندازی و تیروکمان (زنان و مردان)، تنیس روی میز، شنا، وزنه‌برداری، دوچرخه‌سواری، بوچیا و جودو شرکت خواهیم کرد که به جز رشته بوچیا که یک رشته حمایتی است در بقیه رشته‌ها کسانی به این بازی‌ها اعزام می‌شوند که شانس کسب مدال طلا،‌ نقره و برنز داشته باشند. در حقیقت در این دوره از بازی‌ها تنها به دنبال اعزام کاروان کیفی هستیم و اگر تا روز اعزام ورزشکاری دچار افت رکورد شود، قطعا مانع اعزام او به بازی‌های پاراآسیایی خواهیم شد.
سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: در این دوره از بازی‌ها بیش از ۳۰۰ ورزشکار حضور خواهند داشت که با برنامه‌ریزی که انجام دادیم، به دنبال آن هستیم تا با اعزام کاروان کیفی و تنها مدال‌آور بهترین جایگاه را کسب کنیم.