kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
سردار نقدی:

هیچ کشوری در دنیا تنها با روابط خارجی به شکوفایی و توسعه دست نیافته است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که هیچ کشوری در دنیا تنها با روابط خارجی به شکوفایی و توسعه دست نیافته است و در طول تاریخ نیز این مهم اثبات شده است.
همدان- خبرنگار کیهان:

سرتیپ محمدرضا نقدی در مراسم «خاکیان افلاکی» بزرگداشت سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام بوستان مردم به همراه یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید یوسفی و یادبود شهدای مدافع حرم به قافله سالاری سردار حاج  حسین همدانی، اظهار کرد: این افراد گمان می‌کنند ایجاد رفاه در کشور در گرو همکاری با کشورهای غربی و قدرت‌هاست و برای هر اصلاح و تغییری، چشم به خارج از مرزها دارند.
وی افزود: در ایران همه منابع وجود دارد و تنها با نگاه به ظرفیت‌های درونی و تاسی به فرهنگ شهادت و انقلابی‌گری مشکلات برطرف می‌شود. وی عنوان کرد: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هم راه‌ها و توطئه‌‌ها را امتحان کردند تا بتوانند نظام مقدس جمهوری اسلامی را به زانو درآورند اما به دلیل وجود فرهنگ شهادت هرگز موفق نشدند.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت آزادی انسان‌ها را تضمین می‌کند و جامعه بشری را نجات می دهد، افزود: به همین دلیل است که رسانه‌های بیگانه با تمام توان در راه از بین بردن فرهنگ شهادت و دعوت ملت‌‌ها به لذت‌جویی تلاش می‌کنند تا بتوانند همواره اختیار آنها را به دست داشته باشند. وی تصریح کرد: کشورهای غربی و شبکه‌های جاسوسی با کشورهای مرتجع عرب متحد شدند تا یک بندر کوچک در یمن را بگیرند و نتوانستند چرا که فرهنگ شهادت در میان ملت یمن وجود دارد که مانع از ذلت‌پذیری می‌شود. سردار نقدی با بیان اینکه از 500 سال به این سو نقشه ایران نصف شده است، اظهار کرد: فرهنگ لذت‌جویی و شاهنشاهی باعث کوچک‌ شدن سرزمین‌ ایران شد و هیچ‌کس به دنبال دفاع نبود. وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی جای هیچ ابرقدرتی علیه ایران خالی نبود، افزود: اما دشمنان به دلیل وجود فرهنگ شهادت در بین ملت ایران، ذره‌ای از خاک کشور را نتوانستند جدا کنند.