kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

برگزاری همایش وحدت و اخوت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سپاه محمد رسول‌الله(ص)

همایش وحدت، هم‌افزایی، همدلی و اخوت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران روز پنجشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت، سردار کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله،‌ سردار یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله و جمعی دیگر از فرماندهان سپاه، ناجا و بسیج حضور داشتند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس ‌پلیس تهران بزرگ در این همایش گفت: این همایش در راستای اهداف نظام و در مسیر برقراری امنیت برگزار شده است.
سردار حسین رحیمی افزود: تلاش دشمن این است که مسئولان و نظام را ناکارآمد نشان دهد که باید با هوشیاری توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم. ایجاد اختلاف بین ارکان نظام به خصوص بین ارکانی که امنیت و نظم را برقرار می‌کنند هدف آن‌هاست.
رحیمی همچنین در حاشیه این همایش گفت: در تلاش هستیم که همکاری‌های نیرو‌های بسیج، سپاه و نیروی انتظامی را در سطوح پایین‌تر دنبال کنیم تا این همکاری‌ها نسبت به گذشته افزایش یابد.
وی ادامه داد: این دومین همایش همدلی و اخوت است که با حضور همه فرماندهان، مسئولان، روسای کلانتری‌ها، پلیس‌های تخصصی و سپاه برگزار می‌شود.
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهارداشت: افزایش امنیت و آرامش مردم از دغدغه‌های هر دو نیروست که این موضوع به سمت اجرا شدن پیش می‌رود.
سردار رحیمی افزود: بسیج نیروی ارزشمندی است و اطلاعات ذی‌قیمتی در مسائل مختلف دارند که می‌توانند کمک‌های فراوانی به نیروی انتظامی داشته باشند.
وی گفت: یکی از مسائل در خصوص امنیت، امنیت بوستان‌ها و تفرجگاه‌هاست که متاسفانه در بخش جنوبی شهر تهران شاهد حضور معتادان و خرده‌فروشان در بوستان‌ها هستیم که هماهنگی خوبی برای حضور بسیج و ماموران نیروی انتظامی برای آسایش شهروندان در حال انجام است.
ارتباط کلانتری‌ها با پایگاه‌های بسیج
برای هماهنگی در ماموریت‌ها
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران نیز گفت: ما در این همایش به دنبال آن هستیم که خدمت‌رسانی به مردم را در بخش‌های امنیتی، اجتماعی، ​اقتصادی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی افزایش دهیم و خوشبختانه هر دو نیرو در این راه مصمم و ثابت قدم هستند.
سردار محمدرضا یزدی ادامه داد: خوشبختانه همکاری بین نیرو‌های بسیج، سپاه و نیروی انتظامی بسیار خوب است و ماموریت‌های محوله را در کنار یکدیگر به خوبی به سرانجام می‌رسانند.
یزدی با بیان اینکه در دومین نشست بین فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه باید به سمت چند هدف حرکت کنیم، افزود: خدمت به مردم، قانون‌مداری، برقرای امنیت و آرامش و نشان دادن اقتدار نیروی انتظامی و سپاه مهم‌ترین اهداف ما از برگزاری این همایش است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه قانون فصل الخطاب تمام مسائل است، گفت: سپاه، بسیج و نیروی انتظامی نشان و نماد قانون‌مندی هستند و برای رعایت حقوق مردم به قانون عمل می‌کنند، ما امروز از اتحاد و همدلی استقبال می‌کنیم و در کنار هم برای امنیت تلاش می‌کنیم.
سردار یزدی با بیان اینکه ارتباط کلانتری‌ها با پایگاه بسیج برای هماهنگی در ماموریت‌ها برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در آینده جلساتی در سطح فرماندهان پایگاه‌های بسیج با سرکلانتری‌ها و کلانتری‌ها برگزار خواهد شد تا آسیب‌هایی که در جامعه است کاهش یابد و کسانی که بخواهند قانون‌گریزی و فساد ایجاد کنند ببینند چنین جوی است.