kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

کشف 20 تن کاغذ احتکار شده در بندرعباس

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف دو دستگاه کانتینر حاوی 20 تن کاغذ احتکار شده به ارزش 10 میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.
سرویس شهرستان‌ها:

سرهنگ «عباسعلی بهدانی فرد» گفت: در پی رصد اطلاعاتي و گزارش‌هاي مردمي رانندگان شبکه حمل و نقل باري و تعدادي از چاپخانه‌هاي سطح شهر بندرعباس مبني بر احتکار انواع کاغذ مورد نياز در صنعت چاپ و نشر با توجه به ترخيص اين کالا در طي هفته‌هاي اخير و دپوي آن در انباري در بندر عباس. مکان مورد نظر توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي استان شناسايي و با هماهنگي قضایي ماموران پليس با همکاری اداره سازمان صنعت و معدن و سازمان تعزيرات حکومتي به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازديد اوليه تعداد دو دستگاه کانتينر شامل 77 پالت کاغذ چاپ و تحرير به وزن 20 تن به ارزش 10 ميليارد ريال کشف شد.جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: حسب دستور مقام قضایي جهت جلوگيري از انتقال کالاها به محل ديگر، کانتينرهاي موجود در انبار شرکت مذکور پلمب، پرونده قضایي در این زمینه تشکيل و متصدي برای رسيدگي به مراجع قضایي معرفي شد.
وی همچنین از کشف 2 انبار احتکار کالاهای اساسی دیگر به ارزش 12 میلیارد ریال در بندرعباس خبرداد.
  بهدانی فرد افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از انبار موصوف مقادیر زیادی انواع کالای اساسی اختکار شده شامل رب گوجه، خیارشور، حبوبات، سبزی‌های خشک شده و آهن‌آلات ساختمانی کشف کردند.جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای احتکار شده را 12 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اعلام حکم و مجازات به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و انبار مذکور توسط ماموران پلیس نظارت براماکن عمومی پلمب شد.