kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶

ساعی: مسئولان فدراسیون تکواندو تمایلی به استفاده از من ندارند

در شرایطی که تصور می‌رفت هادی ساعی به زودی فعالیتش را در فدراسیون تکواندو از سر گیرد، او درتازه‌ترین صحبت هایش تاکید کرد که مسئولان فدراسیون تمایل ندارند با او کار کنند.


هادی ساعی در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری فارس اظهار داشت: درخصوص بازگشتم به تکواندو باید بگویم آقایان احتمالا نمی‌خواهند من باشم. اگر بنده دو سه بار با مسئولان فدراسیون جلسه داشتم؛ برای این بود که حس کردم همه خانواده تکواندو می‌خواهند که من باشم، اما گویا فدراسیون دوست ندارد من باشم. ضمن اینکه بنده درخواست نکرده بودم آن جلسات برگزار شود. فدراسیون درخواست کرده بود و من هم حسن نیت خودم را به آنها و خانواده بزرگ تکواندو نشان دادم.
وی افزود: فکر می‌کنم ماجرا از طرف فدراسیون منتفی شده است. بنده فقط خواستم به جامعه تکواندو نشان دهم در گذشته دین خودم را به تکواندو ادا کردم و حالا نیز حسن نیتم را به خانواده تکواندو نشان دادم، اما متاسفانه گویا این اراده در فدراسیون نیست که تکواندو به روزهای خوب خود بازگردد. امیدوارم بچه‌ها در جاکارتا نتیجه بگیرند و ما هم خوشحال شویم.
ساعی در پایان تصریح کرد: بنده شخصا با تیم ملی و کادر فنی مشکلی ندارم، اگر تکواندو شرایط خوبی داشته باشد پا پیش نمی‌گذارم و از دور به موفقیت‌های این رشته نگاه می‌کنم و خوشحال می‌شوم ولی وقتی شرایط این رشته خوب نیست دلم برای مربیان بازیکن‌ساز، تکواندوکاران و مربیان تیم ملی می‌سوزد و تلاش می‌کنم به آنها کمک کنم.من جایگاهم را در بین 52 فدراسیون دارم و با آنها کار می‌کنم و این نیست که محتاج باشم که به دور از ورزش هستم. بازهم برای تیم ملی تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم.