kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

توضیح پلیس درباره کشته‌شدن یک شهروند در ناآرامی‌های کرج

رئیس ‌پلیس آگاهی ناجا توضیحاتی درخصوص رسیدگی به پرونده کشته ‌شدن یک شهروند در ناآرامی‌های اخیر کرج ارائه داد.

سردار محمدرضا مقیمی درخصوص آخرین وضعیت تحقیقات انجام شده درباره مرگ یکی از شهروندان در ناآرامی‌های کرج که با ضرب گلوله جان باخته است، به تسنیم گفت: در حال حاضر رسیدگی به این پرونده در مجموعه پلیس آگاهی استان البرز در حال انجام است.
مقیمی افزود: هم‌اکنون کارآگاهان پلیس آگاهی در حال انجام تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده هستند و البته به یک سری اطلاعات نیز دست یافته‌ایم ولی تا زمانی که این پرونده تعیین تکلیف نشده قادر به رسانه‌ای کردن آن نیستیم. وی با بیان اینکه آزمایشات اسلحه‌شناسی در این پرونده تکمیل شده است، گفت: با توجه به نتایج به دست آمده از این آزمایشات با جدیت می‌توانم بگویم که سلاح استفاده شده در قتل وی جزو سلاح‌هایی نبوده که نیروی انتظامی از آنها استفاده می‌کند.
رئیس ‌پلیس آگاهی ناجا در پاسخ به اینکه آیا سلاح به کار رفته در قتل رضا اوتادی جنگی است یا خیر، خاطر نشان کرد: بر اساس شواهد موجود سلاح به کار رفته در این ماجرا جزو سلاح‌های جنگی بوده است.
دستور ویژه دادستان کرج
 برای دستگیری قاتل رضا اوتادی
دادستان عمومی و انقلاب کرج از ایجاد اکیپ ویژه برای دستگیری قاتل رضا اوتادی که در اغتشاشات اخیر کرج کشته شد، خبر داد.
رضا شاکرمی در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: یک گروه ویژه از اسلحه‌شناسی، آگاهی، پزشکی قانونی، حفاظت سپاه پاسداران، حفاظت نیروی انتظامی و بازپرس برای بررسی پرونده قتل جوان کرجی در اغتشاشات اخیر تشکیل‌ شده است و تحقیقات به‌طور ویژه
 ادامه دارد.
در جریان اغتشاشات جمعه دوازده مرداد در شهر کرج، رضا اوتادی به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته‌ شد‌، پیکر این شهید در روزهای اخیر تشییع و مراسم ختم وی نیز دیروز برگزار ‌شد.
پیش از این در اغتشاشات دی‌ماه سال گذشته، عوامل منافقین و سلطنت‌طلبان کشته‌سازی در آشوب‌های خیابانی را در دستور کار قرار داده بودند به‌طوری که چند فرد مسلح که وابستگی‌های گروهکی داشتند در آن حوادث بازداشت شده بودند.
پدر رضا اوتادی‌:
خانواده‌ام پایبند به نظام هستند
فرماندار کرج از دیدار مسئولان استان البرز با خانواده رضا اوتادی جوان کرجی که در اغتشاشات روز جمعه توسط عوامل ناشناس کشته شد خبر داد.
سیروس شفقی گفت: در این دیدار که حجت‌الاسلام کریمی امام‌ جماعت مسجد محل سکونت مرحوم، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و خیر‌الله ترخانی سرپرست معاونت سیاسی استانداری حضور داشتند پدر رضا اوتادی بابیان این‌که خواهرزاده‌اش از شهدای دوران دفاع مقدس است گفت: جوان ما هیچ مشکلی با نظام و انقلاب نداشت و ازاین‌جهت تنها خواهش ما این است که قاتل پسرم دستگیر شود.
وی با ‌اشاره به اینکه خانواده ما پایبند به‌نظام و انقلاب هستند تأکید کرد مراجع قضایی و امنیتی بررسی‌هایشان را تا شناسایی و دستگیری قاتل فرزندش ادامه دهند.
در این دیدار همچنین فرماندار کرج گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی مجدانه پیگیر شناسایی و دستگیری ضارب هستند.
فرماندار کرج این را هم گفت که خانواده مرحوم اوتادی با دادستان کرج نیز دیدار داشتند و دادستان نیز به آنها وعده پیگیری ویژه را داده است.
به گزارش فارس رضا اوتادی شهروند کرجی روز جمعه و در جریان اغتشاشات شهر کرج به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد.
دادستان کرج اعلام کرد یک گروه ویژه از اسلحه‌شناسی، آگاهی، پزشکی قانونی، حفاظت سپاه پاسداران، حفاظت نیروی انتظامی و بازپرس برای بررسی پرونده قتل جوان کرجی در اغتشاشات اخیر تشکیل‌شده است و تحقیقات به‌طور ویژه
 ادامه دارد.