kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۷۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱

هشدار استاندار اصفهان به مدیر کل تامین اجتماعی

استاندار اصفهان با انتقاد از مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: وقتی مدیری دستورات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را رعایت و اجرا نمی‌کند بهتر است فرد دیگری جایگزین او شود.
اصفهان- خبرنگار کیهان:

محسن مهرعلیزاده در بیست و دومین همایش روز صنعت اصفهان اظهار کرد: اصفهان صنعتی‌ترین استان است و صنعت با مشکلاتی همراه شده، البته باید از عاملان این وضعیت گله کرد.
وی با اشاره به خواسته‌های صنعتگران اصفهان گفت: طرحی در شرق اصفهان تحت عنوان پارک پتروشیمی در حال فعالیت است که در آن گونه‌های گیاهی کم‌آب‌بر پرورش می‌یابند. در این فعالیت از آب تصفیه شده پساب استفاده خواهد شد و 14 هزار نفر از نیروهای بیکار شرق اصفهان را شاغل خواهد کرد.
وی اضافه کرد: البته برخی اهالی از مصرف این آب نگران هستند در صورتی که این فعالیت به نفع آنهاست.
مهرعلیزاده اضافه کرد: متاسفانه در این اوضاع بی‌آبی عده‌ای از شرایط سوءاستفاده می‌کنند. به عنوان مثال هزینه کرایه حمل یک تانکر آب به باغات 65 هزار تومان بوده که امروز به 250 هزار تومان رسیده است که اگر این بی‌قانونی‌ها ادامه داشته باشد با متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد.
مهرعلیزاده با بیان اینکه برخی از کشاورزان بالادست می‌گویند خروجی آب را افزایش دهید تا درختان نخشکد، با توجه به مشکلات آب آشامیدنی نمی‌توان چنین اقدامی انجام داد زیرا تامین آب آشامیدنی تا پایان تابستان هم بسیار سخت است.
استاندار با اشاره به مشکلات بیمه صنایع اصفهان گفت: اگر این مشکل را مدیرکل تامین اجتماعی برطرف نکند مدیرکل تامین اجتماعی استان را تغییر می‌دهیم و امور این اداره با سرپرست اداره خواهد شد.