kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۷۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

قطعی برق تا 2 ماه دیگر ادامه دارد

قطعی مکرر برق طی روزهای گذشته در بناب نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.
بناب- خبرنگار کیهان:

بر اساس این گزارش، طی روزهای اخیر در پی افزایش مصرف برق و گرمای کم‌سابقه در شهرستان بناب نقاط مختلف این شهر بر اساس نوبت‌بندی با قطعی برق همراه بود و این قطعی برق نارضایتی شهروندان بنابی را در پی داشته است.
مردم شهرستان بناب با گلایه از قطعی‌های مکرر برق در ساعات اوج گرما از عدم اطلاع‌رسانی مسئولان امر در خصوص زمان‌بندی قطعی‌ها و مدت آنها انتقاد و بیان کردند که قطعی پیاپی برق آنها را غافلگیر کرده است!
برخی دیگر از شهروندان نیز معتقدند «شهرستانی که دارای نیروگاه برق حرارتی بوده و در طول ایام سال صدمات و آسیب‌های ناشی از آلایندگی نیروگاه را تحمل می‌کنند، نبایستی برق این شهرستان قطع شود.»
این گروه همچنین معتقدند که این میزان قطعی برق طی سال‌های اخیر کاملا بی‌سابقه بوده است و انتظار دارند قطعی برق با اعلام قبلی و بر اساس زمان‌بندی اعلام شده صورت گیرد تا مردم بتوانند از آسیب‌های احتمالی وارده به وسایل برقی خود جلوگیری کنند.
مجرد رئیس امور برق بناب در این رابطه اظهار کرد: بحث قطعی برق مدتی است از طریق رسانه ملی اطلاع‌رسانی می‌شود و این قطعی‌ها به جهت کمبود برق و افزایش میزان مصرف آن صورت می‌گیرد.
وی افزود: صرفه‌جویی در مصرف برق علاوه بر مردم به تمام ادارات نیز بخشنامه شده که تا حد توان در صرفه‌جویی مصرف برق تلاش کنند.
مدیر امور برق بناب در عین حال تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود قطعی نوبتی برق تا دو ماه دیگر در شهرستان ادامه داشته باشد.