kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۷۲۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰

پاداش شهردار شیراز به کارمندان صرفه‌جو در مصرف برق

شهردار شیراز وعده داد درآمد حاصل از محل صرفه‌جویی در مصرف برق را در قالب پاداش به پرسنل مجموعه‌ای از شهرداری که پایه‌گذار صرفه‌جویی بوده‌اند، بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در جمع کارکنان شهرداری منطقه‌ 5 شیراز با ‌اشاره به پیشتازی شهرداری شیراز در استفاده بهینه‌ از انرژی برق اظهار داشت: هر یک از معاونت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه‌ شهرداری می‌تواند با در پیش گرفتن راهکارهای ابتکاری، زمینه‌ کاهش مصرف انرژی برق را فراهم کند بدون آنکه خللی در روند امور اداری بوجود بیاید.
شهردار شیراز گفت: اگر کارکنان مجموعه‌ای از سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری، با همراهی و همدلی شرایطی را ایجاد کنند که درصدی در میزان مصرف برق صرفه‌جویی شود، عدد صرفه‌جویی شده در هزینه‌ برق را به‌علاوه معادل آن عدد به‌عنوان پاداش به پرسنل همان مجموعه بازمی‌گردانیم.
اسکندرپور توضیح داد: به عنوان مثال اگر هزینه‌ برق مصرفی یکی از مناطق شهرداری در ماه 30 میلیون تومان است و بتوان شرایطی برای صرفه‌جویی 10 درصدی مصرف را فراهم کرد، عدد ۳ میلیون تومانی صرفه‌جویی شده را به همراه ۳ میلیون تومان دیگر به‌عنوان پاداش به کارکنان همان منطقه از شهرداری پرداخت می‌کنیم.