kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۶۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵

اخبار ورزش جهان



اعلام زمان معارفه رونالدو در یوونتوس
کریستیانو رونالدو سه شنبه شب به یوونتوس پیوست و دوشنبه هفته‌ آینده مراسم معارفه ستاره پرتغالی برگزار خواهد شد. تورینی‌ها یک هفته‌ فرصت دارند تا به بهترین شکل ممکن از یکی از بهترین بازیکنان جهان استقبال کنند.رونالدو پس از ۹ سال رئال مادرید را ترک کرد. او توانست در این مدت موفقیت‌های زیادی را کسب کند اما اکنون چالش‌ها، لیگ، هواداران، ورزشگاه جدید و مدیران جدیدی خواهد داشت.ورزشگاه آلیانس با ظرفیت ۴۱ هزار و ۵۰۵ نفر برای استقبال از ستاره پرتغالی کوچک به نظر می‌رسد. اگر در سال ۲۰۰۹ سانتیاگوبرنابئو پر از تماشاگر شده بود، اکنون علاقه هواداران به حضور در مراسم معارفه این ستاره بیشتر شده است. گاتزتا دلواسپورت، نوشت: دوشنبه روز خاصی خواهد بود.رونالدو ابتدا تست پزشکی را خواهد گذراند و سپس به کمپ ورزشی یوونتوس خواهد رفت تا قراردادش را به امضا برساند. او در پایان در جشن آلیانس حضور خواهد یافت.تب حضور رونالدو به شدت شهر تورین را تحت تاثیر قرار داده است. در این روزها پیراهن شماره «هفت» یوونتوس در نقاط مختلف این شهر دیده می‌شود. دوشنبه هفته‌ آینده هیجان به اوج خود در ورزشگاه آلیانس خواهد رسید. رونالدو امروز(پنجشنبه) با یک هواپیمای اختصاصی به تورین سفر خواهد کرد.
رونالدو:نیمار باید از جام جهانی درس بگیرد
رونالدو ستاره سابق فوتبال برزیل در مصاحبه با اسپورت TV درباره نیمار و عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صحبت کرد. مهاجم پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل گفت‌: همه انتظار بیش‌تری از او داریم. او مهاجم اول است و ستاره برزیل محسوب می‌شود به همین خاطر انتظار بیش‌تری از او داریم. با این حال اکنون لیگ فرانسه آغاز خواهد شد و این قضیه به گذشته تعلق دارد. رونالدو افزود: او محدود بازی می‌کرد. با نیمار در این باره صحبت نکردم. نمی‌دانم به خاطر عمل جراحی پایش بود یا موضوع چیز دیگری بود. رسیدن به فینال پس از دوری سه ماهه از میادین و عمل جراحی شرایط را سخت می‌کند.مهاجم پیشین رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: نیمار باید از این جام جهانی درس بگیرد. او ۲۵ تا ۲۶ سال دارد، جوان و با هوش است و مسئولیت زیادی در بازی‌ها دارد. ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی برزیل به تمارض‌های نیمار در جام جهانی‌اشاره کرد و گفت‌: مدت‌ها قبل در این رابطه صحبت کردم. پنج سال است که از او این سؤال را می‌پرسم و او به من گفته است «زمانی که روی من خطا می‌شود، چنین واکنشی را نشان می‌دهم تا بازیکنان کم‌تر روی من خطا کنند.»
دل پیرو: با رونالدو
قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌شویم
ستاره پیشین یوونتوس به ستایش از خرید بزرگ تیمش پرداخت و تاکید کرد که یووه با رونالدو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست خواهد آورد. دل پیرو گفت: رونالدو، بازیکن استثنایی است و می‌تواند در هر حالتی گلزنی کند. او همیشه به دنبال پیروزی است و این اصلی‌ترین دلیلی است که به این بازیکن علاقه دارم. رونالدو همواره به دنبال موفقیت و کسب پیروزی است. او ادامه‌ داد: رونالدو به من گفت‌ که باید سال‌ها پیش راهی یوونتوس می‌شد. بسیار خوشحال هستم که او را با پیراهن یوونتوس خواهم دید. شهر تورین استقبال گسترده‌ای از این بازیکن بزرگ خواهد داشت. یوونتوس به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و با رونالدو می‌توانیم به چنین خواسته‌ای دست پیدا کنیم.
ریاض محرز به منچسترسیتی پیوست
هافبک الجزایری لسترسیتی با امضای قراردادی به عضویت تیم قهرمان لیگ جزیره یعنی منچسترسیتی درآمد.منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته اولین خرید خود را انجام داد و ریاض محرز، هافبک الجزایری را با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۶۰ میلیون پوند به خدمت گرفت. این بازیکن در زمستان هم مورد توجه سیتی بود ولی این انتقال صورت نگرفت.
واکنش معنادار باشگاه رم
به خرید بزرگ یوونتوس
انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس از یک شایعه غیرقابل باور به حقیقت مبدل شد، حقیقتی که بدترین خبر ممکن برای رقبای بانوی پیر در سری A بوده است. اگرچه ورود یک سوپراستار به جمع آبی‌و‌مشکی‌پوشان تورین به افزایش سطح کیفی و جذابیت سری A خواهد افزود و تقریباً همه رسانه‌ها از ورود او به کالچو استقبال کرده‌اند اما در این میان صفحه توئیتر باشگاه رم واکنش متفاوت به این اتفاق نشان داده است که مشخص است نشانه‌ای از رضایت این باشگاه از قدرت گرفتن رقیب مستقیمش در کورس قهرمانی سری A‌ نیست. این باشگاه در صفحه تویئتر خود تصویری از صحنه خوش و بش کاپیتان پیشین خود فرانچسکو توتی و ستاره بارسلونا لیونل مسی، در بازی دو سال پیش دو تیم گذاشته است و در شرح این عکس نوشته است: پادشاه رم و بزرگترین بازیکن تمام تاریخ.
ملی پوش اروگوئه در آرسنال
باشگاه آرسنال با امضای قراردادی 3 ساله لوکاس توریرا، ملی‌پوش اروگوئه در جام‌جهانی 2018 را به خدمت گرفت.این هافبک 22 ساله فصل گذشته در سامپدوریا توپ زد و در هر 5 بازی اروگوئه در جام‌جهانی 2018 حاضر بود. قرارداد وی 30 میلیون یورو اعلام شده و توریرا در تیم جدیدش شماره 11 را به تن خواهد کرد.
نانی به فنرباغچه برمی گردد؟
نانی برای خود آینده خوبی را در تیم والنسیا نمی‌بیند.از این رو علاقه‌مند است تا به تیم سابقش یعنی فنرباغچه ترکیه بازگردد.وی به DHA گفت: فنرباغچه از چند سال قبل قهرمان لیگ نشده است.می‌خواهم در راه کسب عنوان قهرمانی سهمی داشته باشم.انجام این کار باعث شور و نشاط زیادی می‌شود.وی که 2 سال قبل با تیم ملی پرتغال فاتح جام ملت‌ها شد، 112 بازی برای تیم کشورش انجام داده، معتقد است کارایی چندانی در والنسیا ندارد از این رو خواهان بازگشت به فنرباغچه است. نانی در این تیم لیگ ترکیه در سال‌های 2015 تا 2016 توپ زد.
موافقت مهاجم تیم جوانان آلمان
برای انتقال به بایرن
بایرنی‌ها از مدت‌ها قبل تلاش کردند تا «یان فیته‌آرپ» را از هامبورگ در اختیار بگیرند.براساس اعلام روزنامه بیلد، این مهاجم 18 ساله موافقت خود را برای حضور در بایرن و همکاری با مونیخی‌ها اعلام کرده است. مطابق این اعلام بازیکن جویای‌نام با هامبورگ تا سال 2019 قرارداد دارد و بایرن برای جلب نظر باشگاه شمالی،‌رقمی را مجبور به پرداخت به عنوان حق ترانسفر است.مسئولان بایرن امیدوارند در روزهای آینده بتوانند با سران هامبورگ نیز بر سر این گلزن به توافق برسند.