kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۵۴۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
آیت‌الله نوری‌همدانی:

برخی مسئولان با انکار مشکلات نمک بر زخم نپاشند

استاد برجسته درس خارج حوزه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است، گفت: عده‌ای هم به‌جای اینکه مرهم باشند نمک به زخم می‌زنند، مردم وقتی می‌بینند که یک مسئول می‌آید و مشکلات آنها را انکار می‌کند بر ناراحتی آنها افزوده می‌شود.





این مرجع تقلید در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم اظهار داشت: باید تمام همت مسئولان رفع مشکل مردم باشد. مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است و عده‌ای هم به‌جای اینکه مرهم باشند نمک به زخم می‌زنند، مردم وقتی می‌بینند که یک مسئول می‌آید و مشکلات آنها را انکار می‌کند بر ناراحتی آنها افزوده می‌شود.
وی تأکید کرد: درست است دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و بی‌رحمانه هم مشغول است اما باید توجه داشت مدیریت هم ضعیف است، هیچ ‌اشراف و نظارتی بر خدمات و کالا وجود ندارد.
به گزارش تسنیم، استاد برجسته درس خارج حوزه گفت: مسئولان نباید از تذکر برآشفته شوند، روزانه افراد زیادی برای ما نامه می‌نویسند یا به دفتر مراجعه می‌کنند و بسیار ناراحت و نگران وضعیت معیشت و اقتصاد هستند و از علما، مراجع و حوزه می‌خواهند نسبت به وضع موجود تذکر دهند.
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم باید بدانند ما هم همدرد آنها هستیم و مشکلاتشان را بازگو می‌کنیم، خاطرنشان کرد: چند سال کشور معطل برجام شد که نتیجه آن زبان‌دراز بودن دشمن شد و الآن هم عده‌ای بحث مذاکره مجدد را مطرح می‌کنند که این تفکر بی‌تردید خیانت است.
این مرجع تقلید تصریح کرد: نباید مسائل حاشیه‌ای مطرح شود بلکه همگان باید با وحدت و همدلی به‌فکر مقابله با دشمن باشند و برای حل مشکلات مردم از مسائل اختلافی پرهیز شود.
وی بیان داشت: این انقلاب و نظام خون‌بهای هزاران شهید است و باید به هر قیمت که شده از آن حفاظت کرده و از ارکان آن یعنی اسلام، ولایت‌فقیه و مردم محافظت و از میدان دادن به دشمن جلوگیری کرد. باید یک‌صدا و آن‌هم صدای وحدت از جامعه بلند شود و مسئولان با پیروی از رهبری و توصیه‌های امام راحل مشکلات را حل کنند.