kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۵۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
نامه جمعی از طلاب و اساتید حوزه خطاب به رئیس‌جمهور:

گرانی بیداد می‌کند اما دولت مشغول توچال‌گردی است

جمعی از طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در نامه‌ای به رئیس‌جمهور درباره وضعیت نابسامان اقتصادی و عدم مدیریت دولت در این خصوص خاطرنشان کردند: در این هفته‌ها و روزها که گرانی‌ها بیداد می‌کند به جای اینکه شما و دولت جنابعالی را مشغول تلاش برای حل مشکلات اقتصادی ببینیم با کمال تعجب شاهد هستیم شما با چند وزیر و مسئول کشوری به تله‌کابین توچال برای تفریح رفته‌اید!





به گزارش فارس، در این نامه آمده است: وضعیت نابسامان اقتصادی که هر روز به وضعیت بدتری می‌رسد مردم عزیز و صبور ایران اسلامی مخصوصا طبقات ضعیف جامعه را به طور شدیدی مورد فشار و اذیت قرار داده است. دلار نزدیک به ۱۰هزار تومان رسیده است و سکه نزدیک است به مرز ۳ میلیون تومان برسد. وضعیت آب شهرهای مظلوم جنوب کشورمان مخصوصا شهر آبادان به بحران رسیده است.
طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم ابراز داشتند: رهبری معظم انقلاب بارها بر روی اقتصاد درون‌گرا که متکی بر حمایت از تولید داخلی است تاکید داشته‌اند ولی متاسفانه روند فعالیت شما فقط برای برجام و حفظ برجام بوده که عملا شاهد گشایش خاصی در کشور نبودیم. برجام قرار بود کلیه تحریم‌ها را از بین ببرد خود وسیله‌ای برای تحریم بیشتر کشور گردید. در این هفته‌ها و روزها که گرانی‌ها بیداد می‌کند به جای اینکه شما و دولت جنابعالی را مشغول تلاش برای حل مشکلات اقتصادی ببینیم با کمال تعجب شاهد هستیم شما با چند وزیر و مسئول کشوری به تله کابین توچال برای تفریح رفته اید!... مجلس محترم که با خیال راحت‌تر در این اوضاع سخت به تعطیلات دو هفته‌ای می‌رود. در بخش دیگری از این نامه آمده است: ما طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم به شما هشدار می‌دهیم که طبق آیه ۴۲ شوری این روند فعلی دولت شما و همچنین مجلس، مصداق ظلم به مردم مظلوم و صبور ایران اسلامی می‌باشد و خدای متعال وعده عذاب دردناک بر آن مقرر داشته است.‌