kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۵۱۸۹
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
امام جمعه طبس:

بیشتر خواسته‌های مردم طبس مربوط به مشکلات معیشتی است




 
 طبس- خبرنگار کیهان:
امام جمعه جدید طبس در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان گفت: از اصحاب رسانه می‌خواهم که در خبر امانت را رعایت و از خبرسازی پرهیز کنند.
حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی افزود: فضاهای مجازی علی‌رغم امتیازات خوب  مشکلات تخریبی بسیار زیادی دارد از جمله بحران‌ها و مدیریت آشوب‌های سال‌های اخیر توسط فضاهای مجازی بود و اگر فضای مجازی مدیریت نشود یک نوع سلطه فرهنگی اجانب بر کشور است.
وی خاطر نشان کرد: کشور ما باید از نظر صنعت تکنولوژی خبری رشد پیدا کند و پیام‌رسان‌های داخلی را تقویت کنیم.
حجت‌الاسلام محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مهم‌ترین مشکل شهرستان‌ در حال حاضر تفرقه اختلاف و سیاست‌زدگی و بی‌تقوایی‌های سیاسی است که برای برون رفت از مشکلات باید تفرقه  جای خود را به وحدت و اتحاد بدهد.
وی بر اجرای سیاست‌ تعامل با دو گروه تاکید کرد و گفت: بنده اصولگرای اصلاح‌طلب هستم. اصلا‌ح‌طلبی که اصول را قبول نکند اصلاح طلب نیست و اصلاح‌طلبی که امام و انقلاب  را قبول نداشته باشد معاند و ضدنظام است. اصلاح‌طلب و اصولگرا باید در چهار چوب نظام و انقلاب حرکت کند.
وی در خصوص پاسخگو نبودن برخی مسئولین گفت: مسئول یعنی سوال شده، فرد مسئول در جایگاهی نشسته که باید از او سوال شود و پاسخگو باشد. اگر کسی نمی‌خواهد از او سوال شود آن صندلی را رها کند.