kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۵۱۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* اقتصاد کشور بازیچه دانه‌درشت‌های وارداتچی و دلال شده است. هرگاه قوه قضائیه با آنان برخورد جدی کرد می‌توان امیدوار بود اوضاع سر و سامان بگیرد.
2811---021
* بیشتر کسانی که نامه تسلیم برای ترامپ نوشته‌اند مرفهین بی‌دردی هستند که با رانت به رفاه رسیده‌اند و برای عزت نظام جایگاهی قائل نیستند.
0028---0914
* ضمن تشکر از کیهان به ویژه مدیر مسئول کیهان که به خیانت نامه‌نگاری برای مذاکره با شیطان بزرگ آن هم دیوانه‌ای مثل ترامپ نظام را فراخوانده‌اند باید با این افراد که جز به منافع خود فکر نمی‌کنند برخورد اصولی شود. این شروع شیطنت است تا پس از آن موشک و ارتش و سپاه را برچینند و کشور را در مقابل حیوانات وحشی حاکم بر جهان بی‌پناه سازند.
طاهایی، بیگ‌زاده، حیدری
* به افراد واداده سیاسی مثل آقای کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران و از امضاءکنندگان نامه تسلیم برای ترامپ باید گفت برجام که مذاکره با آن کدخدای مودب بود چه گلی بر سر این کشور زد که مذاکره با نخراشیده‌ای مثل ترامپ بزند. بعضی‌ها از تاریخ و حوادث درس عبرت نمی‌گیرند یا اینکه خود را به ندانستن زده‌اند؟
8335---0914
* عده‌ای پیر و پاتال ورشکسته بی‌هویت با خط‌دهی سازمان‌های جاسوسی غرب بیانیه‌ای سراسر ذلت را امضا کرده‌اند که احتمالا از مفادش هم خبر نداشته و فقط ماشین امضای آن بوده‌اند. این فرصتی است تا ملت به بی‌هویتی این عده پی ببرند البته اینها وعده نسیه گرفته و امضای نقد داده‌اند. ولی به عنوان ایرانی عرض می‌کنیم غلط زیادی موقوف.
8902---0914 و 2842---0910
* عده‌ای که همسو با مواضع آمریکا در داخل کشور رفتار می‌کنند، جرم خیانتشان محرز است لذا نباید اجازه داد بیش از این کشور را متحمل هزینه کنند.
0883---031
* در همین منطقه غرب آسیا افراد زیادی کشته می‌شوند که جرمی مرتکب نشده‌اند اما حامیان حقوق بشر در این مورد سرگرم بازی‌های جام جهانی فوتبال هستند اما تا فرد جنایتکار بی‌رحم خیابان پاسداران را اعدام می‌کنند همان داعیه‌داران حمایت از حقوق بشر در بوق حمایت از این فرد اعدامی می‌دمند.
4419---021
* اشعار عید فطر آقای میثم مطیعی خیلی زیبا بود. لازم است رسانه‌های انقلابی آن‌ها را بازنشر دهند، مردم استقبال خوبی از این شعر کردند و تکرار آن تسکین‌دهنده دل پردرد مردم است و زنگ هوشیاری برای عده‌ای از مسئولان خواهد بود.
0628---025
* کیهان با مطلب «با کفش وارد نشوید» کمی مردم را دلداری داد، رفتار شرکت نایک در برابر تیم فوتبال کشورمان و سکوت مسئولان در داخل کشور غمی بود که روی سینه ملت ایران سنگینی می‌کرد اما کیهان از بار آن کاست و به شرکت نایک پاسخ قاطعی داد.
ولی رحمانی
* اگر گرانی‌های لجام‌گسیخته و سرسام‌آور در بازار قیمت‌ها بنا به ادعای دولت و دولتی‌ها حباب است چه اقدامی در جهت ترکاندن این حباب‌ها داشته‌اند؟
0594---0912
* امثال بنده ممکن است به گفته مسئولان که گفتند گرانی‌های اخیر حباب است اعتماد کرده باشند ولی عده‌ای با خرید سکه، خانه، دلار و ماشین به ثروت هنگفت و بدون زحمت رسیدند.
9050---0915
* آقای رئیس‌جمهور سخنرانی می‌کنند و می‌گویند قیمت اجناس و خدمات نباید بیشتر از نرخ تورم افزایش یابد ولی هنوز کلامشان پایان نیافته دولت قیمت بلیط قطار را 50 درصد گران می‌کند. کدامیک را باور کنیم؟
1014---0912
* گفتند گرانی‌های ارز، سکه و خودرو و سایر اجناس و ... حبابی و جنگ روانی است! آیا گرانی نرخ آب و فاضلاب که با چندبرابر شدن، توان پرداخت را از ما گرفته هم حباب است؟!
تیموری - پرند
* عربستان تا دندان مسلح و بی‌رحم نتوانست در برابر حوثی‌های یمن پابرهنه ولی با ایمان پیروز شود و الحدیده را تصرف کند، این موضوع یک پیام روشن دارد: جبهه مقاومت مستحکم‌تر و قدرتمندتر از سابق شده است و کشورهای زورگوی منطقه توان مقابله با این جبهه مردمی را ندارند.
3152---021
* رفتار مدعیان اصلاحات طوری بوده که مردم این روزها برای ریشه‌کن شدن آنها دعا می‌کنند. ولی اینک آن مدعیان، تمام اشتباهات خود را متوجه نظام کرده‌اند تا به نوعی خود را تبرئه کنند! انصاف هم خوب چیزی است!
0129---021
* کاش مدیران صداوسیما در پخش مسابقات جام جهانی فوتبال توجه میلیون‌ها بیننده و مخاطب این برنامه را به نوعی متوجه گوشه‌ای از جنایت‌های وحشیانه و سبعانه آمریکا، عربستان، انگلیس و فرانسه در یمن می‌کردند.
4897---0914
* جام‌زدگی صداوسیما مانع پوشش خبری کافی جنایت‌های آمریکا، انگلیس و عربستان برعلیه مردم مظلوم و مسلمان یمن شده و می‌شود درحالی‌که گزارشگر ورزشی کشورمان اول تا آخر زندگی فلان بازیکن اروپایی را تحلیل می‌کند ولی دریغ از اینکه به وحشی‌گری‌های دولت متبوع آن بازیکن در یمن مظلوم اشاره‌ای داشته باشد.
9149---0910
* دولت آمریکا که در بسیاری از کشورهای اسلامی مثل یمن، فلسطین اشغالی و سوریه، عراق، افغانستان و ... حمام خون راه انداخته است خم به ابرو نمی‌آورد درقبال اعدام قاتل بی‌رحم چند نفر که آسایش مردم را برهم زده برآشفته شده و ایران را محکوم می‌کند! واقعا خبیث‌تر، کثیف‌تر و رذل‌تر از رئیس‌جمهور آمریکا در عصر حاضر کسی نیست.
علیمردانی
* بحث بی‌سروسامانی بازار ارز، سکه، خودرو، مسکن و ... این روزها دامن دارو را هم گرفته است. سازمان تامین اجتماعی اول خرداد 97 تعداد پنجاه قلم دارو را از شمول بیمه خارج کرد مگر پزشک متخصص تایید کند. مجددا در تاریخ 97/3/27 تعداد 50 قلم داروی دیگر را مثل داروهای سرماخوردگی، شربت سینه و ... را از شمول بیماران بالای 12 سال خارج کرد! یعنی مردمی که هر ماه از آنها حق بیمه‌های مکمل و درمانی و ... کسر می‌شود که هر سال نیز با افزایش‌های زیادی روبرو می‌شود و این داروها را باید به صورت آزاد تهیه کنند! هر روز به نحوی یا قیمت دارو را افزایش می‌دهند یا دارو را از تحت پوشش بیمه خارج می‌کنند و دود آن نیز جز به چشم قشر ضعیف کارگر نمی‌رود؟! از مسئولان امر به ویژه سازمان بازرسی کل کشور، نهادهای نظارتی، سازمان حمایت از مصرف‌کننده و ... درخواست رسیدگی دارم.
دکتر طوسی - داروساز
* در روز یکشنبه 97/3/27 ساعت 11صبح گوینده رادیو به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم به تبلیغ از بازیکن دوتابعیتی وکفش‌های نایک او مشغول بود و گویا این از نظارت مسئولان و مدیران رسانه ملی پنهان مانده بود. فقط امیدوارم مسئولان خود را به خواب نزده باشند.
0626---0913
* بعد از 48 سال کار تولید در این دولت ورشکسته شده‌ام و در حال از دست‌دادن منزل خود و منزل دخترم هستم. آن وقت مسئولین ارز کشور را برای وارد کردن کود انسانی و خاک استراحت گربه و سطل آشغال پلاستیکی صرف می‌کنند!
4881---0910  و 2522----021
* چرا دولت برنامه‌ای برای جلوگیری از هدر رفت آب شرب مردم توسط مرفهین بی‌درد جامعه که در منازل و ویلاهای خود صاحب استخر، جکوزی و سونا هستند ندارد؟
2470---0919
* نحوه همسان‌سازی حقوق‌ها عادلانه نیست آن فردی که بالای 5 میلیون حقوق می‌گیرد با آن فردی که کمتر از 2 میلیون تومان حقوق می‌گیرد همانند روال سابق با افزایشی 10 درصدی حقوقشان را دریافت  کرده‌اند و این، افزایش شکاف طبقاتی را در پی خواهد داشت.
0995---013
* پدر و مادرم پیر و زمین‌گیر و متاسفانه در هر بستری شدن در بیمارستان به جای بهبود با زخم‌ بستر مرخص شده‌اند! جزئی‌ترین وسایل مورد نیازشان مثل پوشک تولید داخل و تشک برقی 50-60 تا 200 درصد گران شده‌ است! چه کسی مسئول این گرانی‌ها و افزایش قیمت‌هاست جز دولت؟!
9149---0910