kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۹۱۳
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹

صهیونیست‌ها اسیر 18 ساله فلسطینی را پس از کورکردن آزاد کردند

صهیونیست‌ها اسیر 18 ساله فلسطینی را در زندان کور، سپس مجوز آزادی‌اش را امضاء کردند!

«حسان التمیمی» جوان 18 ساله فلسطینی که از چهار ماه پیش در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برد در شرایطی از زندان آزاد شد که چشم هایش دیگر جایی را نمی‌بینند.
به گزارش تسنیم، عموی التمیمی که از اهالی یک روستا در غرب رام الله است در این باره گفته: «برادرزاده‌اش چهار ماه پیش در حالی که بیمار بود به اتهام سنگ پرانی به سمت نیروهای ‌اشغالگر دستگیر شد و به دلیل متوقف شدن روند درمان و عدم استفاده از دارو، بینایی خود را در همان زندان از دست داد.
او از کودکی دچار مشکلات کلیوی و کبدی بوده و رژیم غذایی و دارویی خاصی داشت، اما توقف مداوای او در زندان‌های اسرائیل سبب از دست دادن بینایی‌اش شد.
صهیونیست‌ها به نابینا کردن این جوان فلسطینی راضی نشده و قرار است او را در ماه آینده میلادی دوباره محاکمه کنند.
باشگاه «اسیر» فلسطین که یک نهاد غیردولتی است، اعلام کرده از مجموع 6500 زندانی فلسطینی حدود 1500 نفر از جمله 62 زن و 350 کودک بیمار هستند.
تصویربرداری از نظامیان صهیونیست ممنوع!
خبر دیگر اینکه، رژیم صهیونیستی پیش‌نویس قانونی را به تصویب رسانده که طی آن از این پس هیچ کس حق ندارد از نظامیان این رژیم فیلم و عکس بگیرد و تصویر برداری از آنها جرم تلقی می‌شود. طبق گزارش‌های منتشر شده، هر کس از سربازان صهیونیست تصویر بگیرد 10 سال زندانی می‌شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از السومریه، به موجب مصوبه جدید کمیته قانونگذاری کابینه رژیم صهیونیستی استفاده فعالان فلسطینی و غیرفلسطینی از دوربین و تصویر برداری از تجاوزات اسرائیلی‌ها در مناطق ‌اشغالی ممنوع اعلام شده است. هدف از این قانون نه فقط سرپوش گذاشتن بر جنایات هر روزه ‌اشغالگران علیه فلسطینی‌ها بلکه محکومیت هر فعال مدافع حقوق فلسطینی و مبارزه با دوربین و مستندسازی به عنوان یکی از دشمنان جدی رژیم صهیونیستی است زیرا واقعیت‌ها را برای جهانیان به تصویر می‌کشد.
بمباران مجدد غزه
جنگنده‌های صهیونیستی اما روز گذشته نیز مواضع نیروهای مقاومت در شمال نوار غزه (در نزدیکی منطقه تل‌الزعتر) را هدف قرار دادند. منابع محلی و شاهدان عینی می‌گویند، مقاومت فلسطین در واکنش به این تجاوز چندین فروند موشک به شهرک‌های یهودی اطراف باریکه غزه شلیک کردند که در پی آن صدای آژیرهای خطر در داخل اراضی ‌اشغالی 1948 شنیده شد.