kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دولت بعد از 5 سال معطل کردن کشور به خاطر وعده‌های سرخرمن دروغگوهای دنیا، حال که نتیجه‌ای به دست نیامده چند نقطه از شهر تهران را برای تجمع مردم مشخص کرده تا مردم بروند و تخلیه بشوند. این کار برای ملت آب و نان نمی‌شود.
9975---0902
* دولتمردان مرتب مصاحبه می‌کنند و می‌گویند گرانی‌ها حالت حباب را دارد و برطرف می‌شود. بنویسید اگر کاری برای مردم نمی‌توانند بکنند حداقل به شعور ملت توهین نکنند.
9060---0919
* مدعیان تورم تک‌رقمی در برابر سیل گرانی انفجاری دلار، سکه و... چه پاسخی دارند؟ لطفا با مردم صادقانه برخورد کنید!
1160---0912
* بعد از برجام فراموش نمی‌کنم که روزنامه کیهان مرتب اصرار داشت به سادگی با شرکت‌های خودروسازی پژو فرانسه وارد معامله نشوید که ضررهای زیادی بر کشور ما وارد کرده است. ولی متأسفانه گوش شنوایی نبود و حال پس از چند صباح فعالیت، دوباره قصد دارد کشور را ترک کند! کسانی که به جای توجه به تولیدات داخلی، همچنان برای بیکار نشدن کارگران فرانسه دل می‌سوزانند چه پاسخی در برابر این بی‌توجهی‌شان به نصایح کارشناسان دارند؟
فیض‌آبادی- تهران
* آقای رئیس جمهور پاسخ بدهند اگر به اعتقاد ایشان دانستن حق مردم است پس چرا ملت در جریان کامل محتوای قراردادهای خارجی این دولت نیستند که حالا یکی پس از دیگری با مشکل مواجه می‌شوند.
1283---0918
* نمایندگانی که برای حضور در مسابقات جهانی ورزش در روسیه بار سفر خود را بسته و آماده رفتن به این سیر و سیاحت هستند چرا در موضوع نظارت بر قراردادهای خارجی و یا لوایح چهارگانه قانون ‌‌FATF این تعهد را نداشتند که برای بررسی کارشناسی آن‌ها وقت بگذارند و از منافع ملی کشور و مردم دفاع کنند.
2145---0912
* آن دسته از نمایندگان مجلس که اصرار به تصویب لوایح چهارگانه قانون FATF دارند با چه رویی خودشان را وکیل مردم می‌دانند در حالی که حاضر شده‌اند منافع ملی کشور و ملت را خیلی راحت قربانی مطامع دنیایی خویش بکنند. با این شتابی که این عده در تصویب لوایح مذکور دارند مطمئنم وقتی مثل برجام منافع ملی کشور به خطر بیفتد از مسئولیت شانه خالی می‌کنند و به گردن دیگران می‌اندازند.
ناصری و 9590---0914
* از اعضای محترم شورای نگهبان می‌خواهیم لوایح چهارگانه قانون FATF را که نمایندگان به دلیل بی‌توجهی به منافع ملی کشور از تصویب می‌گذرانند با استناد به مغایرت‌هایش با قانون اساسی رد بکنند.
6912---0914
* مجلس با به تعویق انداختن 2 ماهه بررسی و الحاق به FATF، عملا دو ماه به اروپایی‌ها فرصت داد تا با وقت‌کشی و فشار به تیم مذاکره‌کننده به اهداف خود برسند! مگر اینکه مجلس راه را بر اهداف خطرناک غرب در این ماجرا ببندد و FATF را کنار بگذارد.
3104---0912
* روستائیان روستای حماملو سفلی و علیا از توابع شهرستان زنجان به دلیل آسفالته نبودن جاده روستایی خود و کمبود آب شرب در رنج هستند. از مسئولین امر تقاضای رسیدگی داریم.
3319---0919
* ساکن منطقه قلعه نو در جاده ورامین هستم، اقدام به خرید امتیاز برق کردم و بعد از خرید ترانس، کابل و... و پرداخت 31 میلیون تومان به اداره برق، برق را برای بنده وصل کردند و تعهد محضری از بنده گرفتند که هیچ حق مالکیتی به اجناس مربوط به وصل برق که خریداری کرده‌ام ندارم. الان ترانس را که بیرون از ملک بنده قرار دارد دزدیده‌اند ولی اداره برق مدعی است باید هزینه‌ها را مجددا پرداخت کنم! در این موقعیت بد اقتصادی آیا این انصاف است که با مشترکین اینگونه برخورد می‌کنند.
7100---0912
* ماه رمضان رو به پایان است و همسرم که با ماشین مسافرکشی می‌کند شرمنده خانواده‌اش شده که با وجود فرا رسیدن ماه رمضان نتوانسته حتی یک کیلو گوشت برای سحرهای ماه رمضان بخرد. اگر همین خودروی فرسوده خراب شود آن زمان چه خواهد شد؟! آرمان‌های انقلاب این چیزی نبود که دولتمردان کنونی برای مردم رقم زده‌اند.
0517---066
* حدود 4 هزار نفر در گروه ملی اهواز مشغول کارند که اگر بنا به اظهارات عده‌ای، آنان بیکار شوند، از کجا می‌توانند معیشت خانواده‌شان را تامین کنند. کیهان بر همان روشی که همواره حامی مردم استان خوزستان بوده است امیدوارم در این مورد نیز این مردم را یاری و کمک کند.
4201---061
* کارخانه کائولن‌شویی مرند برای کارگران خود اقدام به ساخت مسکن کرده است. بانک مسکن برای هر واحد 20 میلیون تومان وام با سود 16 درصد پرداخت کرده ولی الان که زمان تقسیط اقساط رسیده سود مشارکت را یکجا می‌خواهد بگیرد و هیچ کارگری قادر به پرداخت این پول نیست.
8902---0914
* در روز جمعه 97/3/18 ساعت 15 دقیقه بامداد با قطار شماره 483 از مشهد به زنجان عازم تهران شدیم. در کوپه 4 نفره که ابتدا 2 نفر بودیم در ساعت 2 بامداد یک خانواده 3 نفره هم با هماهنگی رئیس قطار وارد کوپه شدند که معلوم بود 2 نفرشان فاقد بلیت هستند و ساعت 2/30 بامداد نفر ششم هم وارد کوپه شد! کوپه‌ای که طبق مقررات فقط 4 نفره است به 6 نفر رسید! متاسفانه رئیس قطار برای چند هزار تومان حقوق مسافران را پایمال کرد. لطفا شرکت رجا نسبت به رعایت منشور اخلاقی شهروندی و احترام به مسافران پاسخگو باشد.
چند مسافر قطار
* در ایام تعطیل، اتوبان قزوین رشت، حدفاصل لوشان تا انتهای شهر رودبار ترافیک سنگین و در حد قفل شدن ایجاد می‌شود به‌طوری‌که فاصله 15 دقیقه‌ای را 4-5 ساعت باید طی کنی؟! غروب 14 خرداد امسال این موضوع بسیاری از روزه‌داران را کلافه کرده بود. تونل رودبار کی قرار است به بهره‌برداری برسد؟ تونلی که هنوز به بهره‌برداری نرسیده چرا عوارض آن را از مردم می‌گیرند؟ از مدعی‌العموم درخواست ورود به این تخلفات را دارم.
6826---0912
* از مسئولان سازمان حج و زیارت درخواست می‌شود تکلیف وضعیت ودیعه‌گزاران عمره 91 را روشن کنند.
3709---0912
* برخی از افراد در شهرک مرتضی‌گرد واقع در بزرگراه آزادگان با 40هزار نفر جمعیت 80 درصد از برق دزدی استفاده حرام می‌کنند. حتی کار دزدی برق سه‌فاز به کارگاه‌ها نیز سرایت کرده چرا هیچ دستگاهی به این تخلفات آشکار و خسارت به بیت‌المال رسیدگی نمی‌کند؟
3564---0912
* یکی از چندهزار مالک زمین در هشتگرد هستم که 17 سال پیش ازطریق تعاونی مسکن سازمان برق تهران برای خانه‌دار شدن ثبت‌نام و وجوه درخواستی را پرداخت کردم. بعد از این مدت هیچ خبری نشده است. از قوه قضائیه درخواست داریم تکلیف این پرونده را روشن کنند.
2745---0912
* بهمن ماه سال گذشته از شرکت [...] خودرویی به صورت اقساطی خریداری کردم در تعطیلات نوروز، خودرو دچار نقص فنی شد، از همان تاریخ تا به امروز خودرو در پارکینگ شرکت مانده است بنده هم موظفم اقساط آن را  بپردازم و مسئولین مربوط پاسخگو نیستند!
0283---021