kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
حجت‌الاسلام رئیسی:

همه مسئولان وظیفه دارند امید مردم به کارآمدی نظام اسلامی را افزایش دهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ کس در هیچ جایگاهی حق ندارد چه با زبان و چه در عمل مردم را نا امید کند، همه مسئولان وظیفه دارند امید مردم را به کارآمدی و خدمتگذاری نظام اسلامی افزایش دهند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام در استان خراسان رضوی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، به اهمیت اعتماد عمومی به کارآمدی نظام اسلامی‌اشاره و اظهار داشت: مهم‌ترین مؤلفه امنیت ملی کشور، اعتماد عمومی به نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که دشمن می‌خواهد این مؤلفه امنیت ملی را مخدوش کند.
وی با بیان اینکه امید آفرینی در جامعه تأثیر بسزایی در افزایش امنیت ملی دارد، تصریح کرد: هیچ کس در هیچ جایگاهی حق ندارد چه با زبان و چه در عمل مردم را نا امید کند، همه مسئولان وظیفه دارند امید مردم را به کارآمدی و خدمتگذاری نظام اسلامی افزایش دهند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با توصیه به مسئولان به هماهنگی، همراهی و انسجام بیشتر در جهت رفع مشکلات مردم، افزود: فتنه امروز دشمن، فتنه ناامید کردن مردم از کارآمدی نظام، مسئولان و دست‌اندرکاران کشور است، دشمن تلاش دارد نقص و کاستی در گوشه‌‌هایی از کشور را بزرگ کند و به کل نظام تعمیم دهد.
وی تصریح کرد: قطعاً نقص‌، کوتاهی، مشکل و کاستی‌هایی در گوشه و کنار کشور وجود دارد اما تعمیم دادن آن به کل نظام مقدس اسلامی و مردم را در مقابل نظام نشان دادن، فتنه دشمن است.
حجت‌الاسلام رئیسی تأکید کرد: تلاش همه مدیران، مسئولان و دست‌اندرکاران کشور باید در جهت خدمتگذاری خالصانه به مردم و افزایش امید و اعتماد عمومی به نظام اسلامی باشد، این مهم نیز با سخن گفتن و بخشنامه محقق نمی‌شود؛ مردم باید در میدان عمل دغدغه مسئولان و دست‌اندرکاران کشور برای رفع مشکلات را ببینند.