kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۵۷۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
یک دروغ دیگر از تلویزیون ملکه

فعال فرهنگی بی‌بی‌سی داعشی از آب درآمد!(اخبار ادبی و هنری)

در حالی که بی‌بی‌سی خود را عزادار مرگ یک فعال فرهنگی عرب ایرانی در زندان اهواز نشان می‌داد، مشخص شد که آن فعال فرهنگی، یک داعشی بوده که هزاران کیلومتر دور‌تر از اهواز در سوریه و با گلوله تحریرالشام، کشته شده است!

آن طور که باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داده، مدتی پیش بی‌بی‌سی فارسی با نشان دادن تصویر یک جوان با نام حاتم مرمضی مدعی شد این جوان عرب ایرانی در زندان اهواز به شکل مشکوکی کشته شده است. به‌دنبال این خبر پسرعمو، یک روزنامه‌نگار گمنام و یک وکیل دون پایه، روی خط تماس تلویزیون ملکه آمدند و نظام دینی را به کشتن زندانیان متهم کردند! اما ظاهرا سناریونویسان بی‌بی‌سی به‌حدی عجله کردند و ناشیگری به خرج دادن که متوجه نشدند کانال تلگرامی داعش، بند را آب داده و خبر کشته شدن عضو خود – یعنی همان کسی که تلویزیون ملکه او را فعال فرهنگی – می‌نامید؛ در درگیری با تحریرالشام با آب و تاب منتشر کرده است!
بی‌بی‌سی که در عزای تروریست داعشی هنوز عزادار نشان می‌دهد و از زبان پادوها و صداسازهای خود، مرمضی را فعال فرهنگی جا می‌زند، بد نیست قبل از دروغ‌سازی و دروغ‌پردازی‌های خود با تروریست‌های تکفیری هماهنگی لازم را انجام دهد تا شاید از گاف‌های تلویزیون ملکه کاسته شود.
پادوها و سناریونویسان بی‌بی‌سی سال 88 در بزرگنمایی تجمعات ضد انقلاب به‌حدی گاف دادند و از افراد زنده، کشته ساختند و مخاطبان را نسبت به خود بی‌اعتماد نمودند که مدیریت بی‌بی‌سی اعلام کرد شاید در آینده سریال پخش کند. کاری که برای یک شبکه خبری حکم تایید ریزش مخاطب را دارد.
دروغ‌سازی‌های بی‌بی سی به‌خوبی نشان می‌دهد که اولا؛ دست‌های عمال رسانه‌ای استکبار در خبرسازی علیه مردم و نظام ایران خالی است و دوم اینکه برای مخاطبان خود ذره‌ای شعور و احترام قائل نیست به‌طوری که گمان می‌کند هر دروغی را می‌توان به زبان آورد و همه هم آن را باور می‌کنند!