kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

پرداخت نشدن یک و نیم میلیارد از پاداش مدال‌آوران کشتی

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: وزارت ورزش و جوانان هنوز مبلغ یک و نیم میلیارد تومان مربوط به جوایز مدال‌آوران را به فدراسیون کشتی پرداخت نکرده است.

حمید بنی‌تمیم درباره اعتراض مربیان و کشتی‌گیران به دنبال پرداخت نشدن جوایزشان اظهار کرد: متأسفانه مبلغی که وزارت ورزش و جوانان برای جوایز کشتی‌گیران به حساب فدراسیون کشتی واریز کرده با تعداد سکه‌هایی که باید به مدال‌آورانمان تحویل دهیم همخوانی ندارد.
وی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان شش میلیارد تومان برای تهیه سکه به فدراسیون کشتی پرداخت کرده است، در حالی که ما برای اینکه بتوانیم تمامی حواله‌های کشتی‌گیران را به آنها پرداخت کنیم یک و نیم میلیارد تومان دیگر و در مجموع هفت و نیم میلیارد تومان نیاز داریم.
نایب ر‌ئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: البته با پیگیری ما، مسئولان وزارت ورزش و جوانان قول دادند این مبلغ را به فدراسیون کشتی پرداخت کنند اما تا روز سه‌شنبه علیرغم اینکه کمبود اعتبار پرداخت جوایز از طریق صندوق قهرمانان برای چند فدراسیون دیگر انجام شده برای فدراسیون کشتی کاری انجام نشده است. بنابراین تا زمانی‌که این مشکل حل نشود ما نمی‌توانیم سکه‌ها را تهیه کنیم و جوایز مربوط به مراسم تجلیل ریاست جمهوری از قهرمانان سال‌های 95 و 96 را به کشتی‌گیران و مربیان پرداخت کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان پیش از این جوایز مسابقات داخل سالن آسیا را هم نداده بود که کشتی‌گیران برای این مورد نیز به ما اعتراض داشتند و مسئولان وزارت نیز به ما قول پیگیری دادند که در این زمینه هم تاکنون خبری نشده است.