kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

برگزاری نهمین نشست کادر سرپرستی کاروان بازی‎های آسیایی

نهمین نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازی‎های آسیایی‌اندونزی با حضور نصراله سجادی سرپرست کاروان در محل کمیته برگزار شد.

در آغاز نشست مسئولین هریک از کمیته‌ها و بخش‌های مختلف کاروان اعزامی به ارائه گزارشاتی از فعالیت‌های انجام شده خود پرداخته و سپس به اعلام برنامه‌های پیش رو پرداختند.نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا ضمن تقدیر و تشکر از کمیته‌های مربوطه از برگزاری سه نشست طی دو هفته آینده خبر داد و افزود: این نشست‌ها با توجه به ضرورت‌های موجود با رؤسای فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی، کادر سرپرستی کاروان اعزامی و نشست با رسانه‌ها خواهد بود.
وی ادامه داد: علاوه بر آن مقرر شد با توجه به ضرورت هماهنگی‌های کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی یک کارگاه آموزشی برای سرپرستان و کادر فنی رشته‌های اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا برگزار شود تا سرپرستان رشته‌های مختلف ورزشی با اطلاع و آگاهی کامل و به منظور اجتناب از ناهماهنگی در کاروان به این دوره از بازیها اعزام شوند. در پایان مقرر شد مسئول کمیته‌های مختلف کادر سرپرستی کاروان در جلسه آتی چک لیستی از کلیه فعالیتهایی که می‌بایست انجام شود را به همراه داشته باشند تا در خصوص هر مورد تصمیمات مربوطه اتخاذ گردد.