kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

سید حسن نصرالله: علی رغم تلاش دشمنان روز قدس هر ساله پر رنگ‌تر می‌شود

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت، علی‌رغم تلاش ده‌ها ساله و تبلیغات مسموم کشورهای معاند، روز قدس هر ساله پویاتر و گسترده‌تر برگزار شده و مسئله قدس پر رنگ‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله برای هزاران نفر در روستای «مارون الراس»  واقع در دو کیلومتری مرز لبنان با فلسطین‌اشغالی، به مناسبت روز جهانی قدس از طریق ویدئو کنفرانس به سخنرانی پرداخت.
دبیرکل حزب‌الله لبنان، با بیان اینکه تمامی مردم دنیا با مسئله به‌حق فلسطین ابراز همبستگی می‌کنند، گفت که هر روز بر اهمیت این مناسبت و اهمیت مسئله قدس افزوده می‌شود و امت اسلامی باید این روز را گرامی بدارد.
نصرالله افزود: خطرناک‌ترین [توطئه دشمن] در سال جاری همان چیزی است که از آن به عنوان «معامله قرن» یاد می‌شود و هدف آن فیصله دادن به مسئله فلسطین و تسلیم قدس و مقدسات آن به رژیم غاصب صهیونیستی است.
حسن نصرالله در ادامه گفت: هنگامی که به فلسطین و سرتاسر جهان می‌نگریم و به ده‌ها هزار نفری که در مسجدالاقصی به نماز ایستادند و به غزه که ده‌ها هزار نفر با زبان روزه در راهپیمایی بازگشت شرکت کردند و همچنین هنگامی که به 900 شهر در ایران و صنعاء و الحدیده و بغداد و پاکستان تا بحرین و سراسر جهان نگاه می‌کنیم، می‌فهمیم که علی‌رغم تلاش دشمنان جهانی و منطقه‌ای برای به حاشیه بردن این روز و تبلیغات ده‌ها ساله علیه آن، اما با قدرت و زنده‌تر از گذشته روز جهانی قدس برگزار می‌شود و مسئله قدس زنده و حاضر در افکار و قلوب امت و در سراسر جهان وجود دارد.